Site icon מקומונט לוד

הפתעה של הרגע האחרון: זאב אוריאל ומשה בונפיל מאחדים כוחות במירוץ לראשות העיר

היום (ה’), היה המועד האחרון לרישום מפלגות וסיעות המתמודדות למועצת העיר ולהתמודדות על תפקיד ראש העיר בלוד. במהלך של הרגע האחרון הסכימו סיעות “מתחילים מבפנים” ו-“מגדלור” על איחוד כוחות ועל ריצה משותפת ותמיכה במועמדותו של משה בונפיל ראש בראש מול ראש העיר המכהן, יאיר רביבו.

הפתעה או לא – נפל דבר. בשעות האחרונות לפני סגירת ההרשמה לרשימות המתמודדים השונות בעיר הצליחו שני המועמדים לראשות העיר, משה בונפיל וזאב אוריאל להגיע לסכמות ולאחד כוחות לריצה משותפת.
בראש הסיעה המשותפת, שתקרא “מגדלור-מתחילים מבפנים”, יעמוד חבר מועצת העיר משה בונפיל והוא גם יתמודד עם ה”פתק הצהוב” על תפקיד ראש העיר.
מאחדים כוחות. משה בונפיל וזאב אוריאל. צילום: יחצ
מיד לאחריו במקום השני ברשימה ימוקם הפעיל החברתי זאב אוריאל, תושב גני אביב, אשר הסיר את מועמדותו מהריצה לתפקיד ראש העיר.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

בהודעה משותפת שהוציאו השניים היום נאמר כי: “סיעת ‘מגדלור’ בראשות משה בונפיל והרשימה העצמאית “מתחילים מבפנים” בראשות זאב אוריאל, הגיעו להסכמות על איחוד הרשימות וריצה משותפת למועצת העיר ולראשות העיר תחת הנהגתו של המועמד לראשות העיר משה בונפיל.”
עוד נאמר בהמשך ההודעה מטעם הסיעות המאוחדות כי “נפעל יחד בהנהגתו של משה בונפיל ובשותפות מלאה וכנה עם זאב אוריאל ברשימה משותפת שמהווה יתרון משמעותי להשגת היעדים לטובת כלל הציבור. הסיעה המשותפת אשר מייצגת את מגוון האוכלוסייה הרחב עם ייצוג של שלוש נשים במקומות ראליים ומצע משותף וערכי תצליח ללא ספק לתת מענה הולם לכל תחלואי העיר.”
ולהלן חברי הרשימה, בסדר מיקומם:
1. משה בונפיל
2. זאב אוריאל
3. אריקה פולק
4. טסמה טפטו
5. אבי גולדברג
6. אינסה ברוד
7. חיים ויטלן
8. אדלה דיאנה לוקץ’
9. שי הרשקו
10. מיקי סיגלר
11. מיכאל ח”ן