Site icon מקומונט לוד

הצדעה לחינוך בלוד: בטקס מרשים הוענקו תעודות הוקרה ל-85 מורים ומנהלים מצטיינים

מאות אנשי חינוך ותושבי העיר לוד, השתתפו בשבוע שעבר בטקס הצדעה לכבוד מערכת החינוך בעיר, שהתקיים בהיכל התרבות העירוני, במטרה לתת במה והוקרה למורים המצטיינים, למנהלים והמנהלות, לגגנות ולכל צוותי החינוך ומכל המגזרים בלוד – על תרומתם הייחודית יוצאת הדופן ועל פעילותם הברוכה המהווה אות ומופת בקידום החינוך בעיר.

כיבדו את המעמד בנוכחותם: ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, מ”מ רה”ע ומחזיק תיק החינוך יוסי הרוש, סגן ראש העיר המיועד גיל חדד, חבר מועצת העיר אריה לוי, מנהל אגף החינוך שלום עזרן, יו”ר הסתדרות המורים באזור רמלה לוד והמרחב מרים פרידמן, מפקחי משרד החינוך ויו”ר ועד ההורים העירוני עו”ד אבי סרוסי.

בטקס המכובד, חולקו תעודות הוקרה וזרי פרחים למנהלים ולמורים מצטיינים שנבחרו בקפידה מכל בתי הספר בעיר. את האירוע הנחה בטוב טעם, דובר העירייה יהורם בן ארוש.

מנהל אגף החינוך, שלום עזרן: “התברכנו בצוותי חינוך הרואים במלאכתם שליחות עליונה, ועושים לילות כימים למען הצלחתם של ילדינו, במלוא המקצועיות והמסירות ובשיתוף פעולה פורה עם משרד החינוך והנהגת ההורים. אני רוצה לומר להם במילה אחת באהבה – תודה”.

המצטיינים שמעצבים את פני החברה. כבוד למערכת החינוך הנפלאה בלוד. תמונה: דוברות עיריית לוד

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “מערכת החינוך הנפלאה בלוד היא פסיפס מרהיב של תרבויות, עם אנשי חינוך מעולים, יהודים וערבים, דתיים, חרדים וחילוניים. העיר לוד התברכה בצוותי חינוך איכותיים ומצטיינים, אשר מעצבים את עתיד החברה הלודאית והישראלית, ומטביעים את חותמם על התלמידים וההורים, ועל הקהילה בעיר, והיום הצדענו להם בהערכה עמוקה, בתודה גדולה ובאהבה רבה”.

רביבו ציין, כי “ביחד, נמשיך להצעיד את מערכת החינוך שלנו, מהגן ועד לתיכוניים, להצלחה, למצוינות ולפריחה, ולאורה ננסה לטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה המלאה בעצמו וביכולותיו וכן את השאיפה המתמדת לעשות את הטוב ביותר, באופן הטוב ביותר למען עצמו ולמען החברה בה הוא חי”.

עוד הוסיף כי “אני מאמין בהון האנושי האיכותי שלנו, אני מאמין בהם וביכולותיהם כמחנכים וכמחוללי שינוי, אני מאמין בהורים היקרים ששותפים לעשייה, ואני יודע שיש לי על מי לסמוך כדי לעמוד באתגרים הרבים שעוד נכונו לנו, וביחד, בע”ה, נעשה ונצליח!”.