Site icon מקומונט לוד

הצלחה גדולה לנבחרת הכדורשת של עיריית לוד בספורטיאדה 2022

כבר בהשתתפותן בפעם הראשונה במפעל, הצליחו ספורטאיות קבוצת הכדורשת של עיריית לוד להעפיל לחצי הגמר, בו הפסידו לאחר משחק מותח וצמוד. ראש אגף הספורט, מאיר אליהו, שליווה את הקבוצה: “אני בטוח שבשנה הבאה נביא את הגביע”

המאמן אנדריי סובורין וראש אגף הספורט הוליכו את קבוצת הכדורשת של עיריית לוד להישג נאה ביותר, בהשתתפותן הראשונה במשחקי הספורטיאדה 2022, שהתקיימו בשבוע שעבר באילת.

כ- 9,500 ספורטאים השתתפו באירוע הספורט העממי הגדול בישראל, ולאחד מהגדולים בעולם, מדי שנה מתקיים האירוע באילת ונמשך כחמישה ימים .

בשנים האחרונות, צבר ענף הכדורשת פופולריות רבה, וחלה התקדמות גדולה בענף בלוד. בעיר פועלות מספר קבוצות במסגרות שונות. השחקניות, רובן אימהות צעירות, לוקחות את הספורט ברצינות רבה, ובזכות אימונים קשים ומפרכים מגיעות להישגים נאים. לאור הצלחת הקבוצות, הוחלט באגף הספורט להקים נבחרת ייצוגית, בהדרכת אחד המאמנים הטובים והידועים בענף. מנהלת הקבוצה, מזל טייב הדינאמית והנמרצת, עובדת אגף הספורט, דואגת לספק לנבחרת את כל התנאים להצלחה. בקבוצה הלודאית משחקות 12 שחקניות מכל מחלקות העירייה, קפטנית הנבחרת-ברוריה תורג’מן ממח’ הרווחה.

מוסיפות כבוד -נבחרת הכדורשת של עיריית לוד עם המאמן סובורין ומנהל אגף הספורט מאיר אליהו

 כאמור הקבוצה השתתפה בפעם הראשונה במשחקי הספורטיאדה, לאחר שעברה את טבילת האש במשחקי המכביה שנערכו בחודש יולי השנה. זאת הפעם הראשונה שמשתתפות במשחקי הספורטיאדה 138 קבוצות מכל רחבי הארץ.לאחר מספר ניצחונות נאים, נעצרה קבוצת הפועל לוד במשחק חצי הגמר, שהיה צמוד ומותח.

מנהל האגף  מאיר אליהו, ביקש להודות לראש העיר עו”ד יאיר רביבו, למנכ”ל אהרון אטיאס, למחזיק תיק הספורט אריה לוי, ליו”ר ועד העובדים דני כהן לגזבר העירייה ציון הדר, על התמיכה ושיתוף הפעולה המוצלח, שהביא להישג הנאה. אליהו: “ללא עזרת כל הגורמים שציינתי, לא היינו יכולים להשתתף בטורניר ולזכות להצלחה כה מרשימה. אני רוצה לציין לשבח את האווירה הטובה והכימיה הקבוצתית. שמחנו לייצג את העיר לוד ולהביא לה כבוד”. מאיר, שליווה את הקבוצה לאורך כל המשחקים, ציין את רוח הקרב, את הלחימה והגיבוש של השחקניות והביע את ביטחונו שבשנה הבאה הן תיאבקנה על הגביע.

השחקניות המשתתפות: ברוריה תורג’מן, אתי אדרי, יהודית מרציאנו, סמדר שלוש, רחלי זוילי, דבי מויאל, ברקת שרגאי, יפה חלימי, אהובה בן שושן, אורלי אנג’ל, יפה בסון ומזל טייב.