Site icon מקומונט לוד

הצללה לחתונה – להתחיל חיים משותפים באווירה נעימה

קול ששון וקול שמחה! חתונה הוא אירוע כל כך מרגש, כי אין כמו זוג שמצהיר על אהבתם בפני העולם, ובפני היקרים להם. ובכלל, מדובר בטקס מרגש עד דמעות. בין אם הוא נעשה באופן המסורתי, ובין אם הוא נעשה באופן הרפורמי. כל הצהרת אהבה היא דבר מרגש. יחד עם זאת, אם הדבר נעשה בתנאי מזג אוויר שאינם נוחים ואינם מאפשרים תחושה נעימה לאורחים וכמובן לחתן ולכלה, זה כבר פחות מרגש. ודי הורס את האווירה יש לציין. זאת הסיבה שכל חתונה צריכה לחשוב על הצללה לחתונה איכותית על מנת שהאירוע יתקיים בדיוק, אבל בדיוק, כמו שהחתן והכלה המאושרים חולמים עליו.

הצללה לחתונה – מתחילים מכאן

למען הסר ספק, כשאנחנו מדברים על הצללה לחתונה אנחנו מדברים על אחד המוצרים החשובים ביותר בחתונה שלכם. על פי חברת במבוק אירועים ישנו מגוון מדהים של אוהלים לאירוע. כך שבין אם אתם חוגגים אירוע קטן, ובין אם אתם חוגגים אירוע גדול עד מאד או בינוני אפילו. את האוהל, ניתן להתאים אישית לאירוע שלכם.

אם שכרתם חברת הפקה לחתונה, חברת ההפקה תדאג לספק פתרונות הצללה. אם לא, תוכלו כמובן לבחור ספק אחר, בהתאם לפרמטרים שאתם מעוניינים בהם. תצטרכו כמובן לעשות סקר שוק לא קטן, לבדוק מחירים. והכי חשוב, לקבל המלצות רלוונטיות. דאגו לשכור את הכי טובים בתחום, מדובר בחתונה שלכם ובמוצר הכי חשוב.

הצללה לחתונה שאינה מתאימה לאירוע עלולה לגרום לו להיות פחות איכותי. יחד עם זאת, הצללה איכותית תהפוך אותו למושלם.

הצללה לחתונה – עלויות ושאר פרטים חשובים

לפני הכל, עלות עבור הצללה יכולה להתחיל מ1,500 ₪ והלאה. זה תלוי כמובן בכמות האורחים, וזה תלוי גם בחומרים של האוהל. אוהל עבור אירוע חורף יהיה עשוי מחומרים שהם אטומים למים, ושאינם חדירים לקור. רצוי אם האירוע בחורף לשכור אוהל שיש בו חלונות על מנת שתוכלו ליהנות מהנוף הסגרירי כמובן.

אוהל לאירוע קיץ, יהיה אוהל מחומרים יותר אווריריים, ופתחי אוורור במידת הצורך עם רשתות כמובן. גם כאן מומלץ לשכור אוהל שיש בו חלונות לצפיה בנוף הפסטורלי בחוץ.

צילום: דימיטרי קוליק

כל אוהל, ניתן לחמם ולקרר בהתאם. בין אם מיזוג, אמצעי קירור או פטריות חימום. ואחד הפרטים החשובים ביותר הוא לשים לב למשטח עליו יוצב האוהל. על המשטח להיות חלק, וללא מכשולים כלל. מכשולים הם אבנים, מקלות עץ, או כל דבר שהופך את המשטח לגושי.

במבוק אירועים נולדה בשנת 2010 ושמה לעצמה במטרה מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה. אנו נותנים דגש מתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ולבקשותיו.

במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון ומעניקה שירות מכל הלב גם בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים נרחבים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. אנחנו מתמחים בהקמת הצללה לאירועים איכותית, בבניית אוהלים, הקמת פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים והפיכתם לאירוע מיוחד.

אתם מוזמנים לצור קשר לפגישת ייעוץ ולהתחיל לחגוג יחד איתנו את האירוע המרגש שלכם שמבחינתנו, הוא ואתם, גולת הכותרת.

מאמר זה נכתב על ידי במבוק הפקות אירועים, במבוק הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון, נותנת שירות בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג. אנו מתמחים בהקמת הצללות, בניית אוהלים, פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים.