Site icon מקומונט לוד

הצללות לאירועים בצפון – אירועים בכל מזג אוויר

הצפון בישראל ידוע כבעל מזג אוויר נעים בדרך כלל, אך הקיץ הקשוח במדינה החמה שלנו לא פוסח גם עליו. ובכלל, בימי החורף, יש לא מעט ימים של גשמים רבים, רוחות, וסערות ברקים. כל אלו לא אמורים לגרום לנו שלא לחגוג את שמחתנו ולערוך אירועים. ולכן, כל מה שאנו זקוקים הוא שירות הצללות לאירועים בצפון שיעניק לנו את הביטחון לאירוע איכותי ויוקרתי. בדיוק כמו שחלמנו עליו.

הצללות לאירועים בצפון – קחו לכם רגע לנשימה

אנחנו עוברים וחווים מגוון של אירועים במהלך החיים. חתונות, לידות, ימי הולדת עגולים וימי נישואים. מגוון של אירועים מושלמים ושמחים. לצערנו, גם אירועים שאינם שמחים. אך אנחנו נתמקד כאן בשמחות ודברים טובים.

בתוך כל האירועים הללו, אם אנחנו גרים במקום מסוים שמזג האוויר בו הוא מעט הפכפך זה עלול לגרום לנו לעגמת נפש לא קטנה. אם תיאמתם את האירוע שלכם על יום שבו פתאום ללא שום התראה יש גשמים רבים ורוחות. או יום שבו לפתע השרב החליט להפתיע. כך או כך, אתם תזדקקו לפתרון ביניים.

הפתרון הוא ברור ופשוט, אוהל לאירועים מעניק לכם לא רק טמפרטורה אידיאלית אלא גם עיצוב בוטיק. הצללות לאירועים בצפון הופכים את האירוע שלכם למעוצב, נוח, נעים ובעיקר גורם למוזמנים שלכם לשהות באירוע בנחת ובמרווח נשימה.

הצללות לאירועים בצפון – מאיפה מתחילים?

ראשית, מהרגע שגיבשתם כבר סגנון לאירוע שלכם, עיצוב, כמות מוזמנים תקציב ומיקום. כעת אתם יכולים להמשיך לשלב הבא, בחירת אוהל לאירועים המתאים לכם. מדוע צריך להיות אוהל המתאים לכם? כי כל אירוע מותאם אחרת עבור האוהל שלו.

ישנם אוהלים קטנים, אוהלים גדולים, אוהלים אטומים, אוהלים עם חלונות לצפייה בחוץ או עם רשתות. היות ומטרת האוהל היא להעניק טמפרטורה אידיאלית בתוכו ולא לספוג את הטמפרטורה שבחוץ, עליו להיות מותאם בגודל אל כמות המוזמנים.

כך אם מדובר באירוע קיץ, האורחים יהנו מקירור ואוורור בהתאם לכמות המוזמנים הנמצאת. וכך כל כמה מטרים או כמה שולחנות יפוזרו מתקני צינון ואוורור. ישנה גם אפשרות לשכור אוהל לאירועים ממוזג.

אם מדובר באירוע חורף, ניתן יהיה לשכור פטריות חימום, ועל אותו עיקרון. חישוב כמות המוזמנים, כמות האורחים באוהל ועל סמך זה ניתן יהיה לפזר את פטריות החימום. סמוך לכמה שולחנות והלאה.

כמה זה עולה לכם?

כאשר מדובר בחישוב תקציב לאירוע הצללות לאירועים בצפון או בכל מקום, הוא פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון. העלות יכולה להתחיל מ-1,500 או 2,000 ₪ והלאה. תלוי כמות המוזמנים, תלוי המיקום, החומר ממנו עשוי האוהל ועוד פרמטרים מקצועיים.

מה חשוב לדעת?

חשוב לשכור חברה המעניקה שירות מקצועי, אמין ואוהל בטיחותי ללא דופי. חברות אמינות תוכלו למצוא אצל מכרים וחברים, או לבדוק בפורמטים של קבוצות בעלות חוות דעת אותנטיות.

חשוב לדעת שאם המיקום לא מאפשר הקמה של האוהל, זה עלול להיות בעייתי. אוהל צריך משטח חלק מתחתיו וללא מכשולים. ללא אבנים, מקלות, או מכשולים אחרים. אנשי מקצוע המעניקים שירות השכרת אוהל לאירועים אמורים לבואו לבדוק את השטח לפני הקמת האוהל.

מאמר זה נכתב על ידי במבוק הפקות אירועים, במבוק הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון, נותנת שירות בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג. אנו מתמחים בהקמת הצללות, בניית אוהלים, פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים.