Site icon מקומונט לוד

הר שלג מהחרמון ברחבת העירייה, טריבונה חדשה, והפתעה מיוחדת. השבוע בלוד

ילדים והורים באטרקציית הר השלג עם ראש העיר. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד

השלג חזר ללוד לשלושה ימים של בילוי והנאה למען ילדי העיר ולמען ההורים הרבים שלא הספיקו השנה לקחת את ילדיהם לחרמון. טריבונה חדשה בהשראה אירופאית נבנתה בהשקעה של כ- 900,000 ש”ח, והפתעה מיוחדת לעיר לוד מהשירות הבולאי של ישראל.

לוד לבשה חג ובלבן. האירוע האטרקטיבי אשר נדחה בשל מזג האוויר הגשום, התקיים השבוע מיום שלישי עד חמישי, להנאתם של מאות הילדים, ואפשר להורים לחסוך את הנסיעה הארוכה והבילוי היקר בחרמון. מעבר לחוויית הטיפוס והגלישה על השלג, נהנו ילדי לוד מהפנינג ושלל הפתעות, די ג’י, בובות ענק, תחנות יצירה, מופע לילדים, סדנת בועות סבון, ו”סיירת” קפה להורים.

ילדים והורים באטרקציית הר השלג עם ראש העיר. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו התרגש יחד עם הילדים הרבים ומסר את תודתו לשירן ג’רבי, מנהלת מח’ פרויקטים שהובילה את ההפקה, ולכל עובדי העירייה שסייעו להצלחת האירוע המיוחד.

טריבונה חדשה בהשראה אירופאית במגרש הצמוד לאצטדיון העירוני בלוד

“ממש אירופה בלוד” אמר ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, עם השלמת העבודות להקמת הטריבונה החדשה במגרש הצמוד לאצטדיון העירוני הגדול, מגרש קטן יותר המשמש למשחקי ואימוני קבוצות הבוגרים בליגות ג’, ומחלקות הנוער והילדים של האגודות.

את הפרויקט הוביל במשך שנה שלמה, אגף הספורט בעיריית לוד בניהולו של מאיר אליהו, כולל התכנון והביצוע, בשיתוף ה”טוטו” ובתמיכתו של חבר המועצה אריה לוי, הממונה על הספורט, אשר דחף לקידום הפרויקט החשוב, הכולל טריבונה חדשנית בהשראה אירופאית עם 350 מקומות ישיבה.

כ-900 אלף שקלים הושקעו בטריבונה החדשה, 500 אלף במימון ה”טוטו” ו-400 אלף במימון העירייה.

הטריבונה החדשה שנבנתה בהשראה אירופאית בלוד. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד

הפתעה ללוד מהשירות הבולאי

השירות הבולאי בישראל האחראי על הנפקת בולי דואר, העניק לעיר לוד הפתעה בדמות הנפקת גיליון מזכרת מיוחד ללוד, לרגל 70 שנה למדינת ישראל ולעיר לוד, ו- 80 שנה לשלטון המקומי.

את גיליון המזכרת קיבל ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אשר מסר את תודתו לשירות הבולאי על ההפתעה הנעימה.

גיליון מזכרת מיוחד של השירות הבולאי לעיר לוד. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד
לכתבות נוספות במקומונט לוד:

תלמידי אורט לוד שבו ממסע מגבש ומלמד בפולין

נבחר: יוסי הרוש יוביל את ‘הבית היהודי’ בבחירות המקומיות
מירוץ לוד ה-5: מסורת של ספורט וקהילה