Site icon מקומונט לוד

השיטה המובילה בישראל לאיתור נזילות

שמתם לב לנזילת מים, וכעת אינכם יודעים למי לפנות? הגעתם למקום הנכון. זיהיתם נזילה מהתקרה או רטיבות בקירות בבית או בבית העסק שלכם? או שאולי חשבון המים שלכם פתאום גדל פי כמה וכמה, מבלי שאתם מצליחים להבין מדוע? אם ככה, כנראה שיש לכם נזילת מים, וחשוב שתטפלו בה בהקדם, כדי שהנזק לא יחמיר. אבל, אולי אתם לא בטוחים איך מאתרים נזילות מים, וכיצד מטפלים בהן בצורה הנכונה יותר? במידה וזה המצב, אז תשמחו לשמוע שבדיוק על כך נדבר במאמר הנוכחי.

למה לא כדאי לנסות לאתר נזילות מים בעצמכם?

אם שמתם לב לנזילה בבית – אולי חשבתם לנסות לאתר את מקור הנזילה, ולתקן את הבעיה בעצמכם. הבעיה עם החלטה זו היא שמי שאין לו ידע, הכשרה וניסיון בתחום – יכול לגרום לנזק משני, שיהיה חמור יותר מהנזק המקורי. ללא הידע והציוד המתאים, סביר להניח שתתקשו בזיהוי מקור הנזילה. ורוב הסיכויים, שלא תצליחו לתקן את התקלה מהשורש, כדי שהבעיה לא תחזור.

למה אינסטלטור יכול לגרום ליותר נזק מאשר תועלת?

אם כך, אולי חשבתם להזמין אינסטלטור ולבקש ממנו לאתר את מקור הנזילה. גם זו לא החלטה טובה מספיק. למה? קודם כל, כי לאינסטלטור אין את הציוד והאמצעים הדרושים לכך. הרי הבטון והטיח מסתירים את הצנרת, ולאינסטלטור אין למשל מצלמה מיוחדת לצילום הצנרת או אמצעים רלוונטיים אחרים. ולכן, הדרך היחידה של האינסטלטור לאתר את נזילת המים היא להשתמש בציוד כבד לסידוק הקירות ולהזזת הריצוף, ולסמוך על תחושות הבטן שלו, בתקווה שיצליח לזהות את מקור התקלה. כל טעות שהוא יעשה, תדרוש לבצע הרס וחפירות נוספות. בנוסף, לאינסטלטור אין את ההכשרה והניסיון הדרושים ולכן כנראה שחלק נכבד מתחושות הבטן שלו יהיו שגויות – מה שיוביל להרס משמעותי יותר של אזור הנזילה, וליותר אבק, לכלוך וסדקים בקירות.

איתור נזילות מים – רק עם חברה המתמחה בכך

לסיכום, אין ספק שאיתור נזילות מים כדאי לעשות רק עם חברה שמתמחה בכך, ולא בעצמכם או על ידי הזמנת אינסטלטור. לחברה המתמחה באיתור נזילות מים יש את כל מה שצריך להצלחת התהליך – כמו אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון בתחום, וציוד מתאים. עם חברה כזו אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר – מבלי שייווצרו נזקים נוספים, ותוך תיקון אמיתי של הבעיה.

תמונה: canva

השאלה היא, איך מוצאים חברה מומלצת לאיתור הנזילות? והתשובה היא, שאיתור נזילות עושים רק עם חברת AT-tec, שנחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום זה. החברה מציעה לכם את השיטה המובילה ביותר בארץ לאיתור נזילות – שיטה המאפשרת איתור נזילות באופן נקודתי, על ידי הציוד הטכנולוגי והמכשור המתקדם ביותר, וללא הרס של הקירות או נזקים מיותרים אחרים. שיטה זו מספקת למעשה את הפתרון המתקדם, האיכותי והמקצועי ביותר לשירותי איתור נזילות מים המוצע כיום. מדובר באפשרות הטובה ביותר, המבטיחה לכם תיקון אמיתי של הבעיה מהשורש, ומניעת הישנות של התקלה בעתיד. ולכן, אם נתקלתם בנזילה, זו השיטה שאתם צריכים לבחור בה, אם אתם מעוניינים בתיקון איכותי ומהיר, מבלי שייגרם נזק לאזור הנזילה.