Site icon מקומונט לוד

השירות הווטרינרי בלוד השתתף ביום אימוץ כלבים במודיעין

השירות הווטרינרי העירוני של לוד, השתתף ביום אימוץ לכלבים שהתקיים ביום שישי שעבר במודיעין. להפנינג האימוץ הצטרפו גם השירות הווטרינרי של ראשון לציון ושל רמלה.

יש לציין שלעיר לוד היה את הייצוג הגדול ביותר, כשבראש המשלחת הלודאית עמד מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד”ר טל אסיף. נלוו אליו שי שרון, מאלף מתנדב בכלבייה העירונית, רותם כהן, מאלפת מתנדבת ויוסי וורלי – מפקח השירות העירוני בלוד.

ד”ר טל אסיף ציין, כי “החשיבות העיקרית בימי אימוץ, היא העלאת המודעות לאימוץ כלבים מכלביות. ואנו שוקלים לקיים ימי אימוץ קבועים בכלביית לוד”. ביום האימוץ במודיעין, הצליחו שלושה כלבים למצוא בית חם ואוהב. אחד מהם מכלביית לוד”.

צוות השירות הווטרינרי ביום האימוץ. תמונה: דוברות עיריית לוד

קרדיולוגים ממליצים לגדל חיית מחמד: מסמך הנחיות חדש של איגוד הלב האמריקני, ממליץ לאמץ חיית מחמד, לאחר שנמצא כי היא מפחיתה את הסיכון למחלות לב וכלי דם ומאריכה חיים. ההשערה: הטיפול בחיה והאהבה כלפיה מביאים לשינויים הורמונליים וכימיים בגוף, השומרים על הלב. קבוצת הקרדיולוגים סיכמה ממצאים ממחקרים קודמים, שהשוו בין בעלי חיית מחמד לאחרים. הם מצאו כי אלה שגידלו חיה היו בסיכון מופחת למחלות לב ובעלי תוחלת חיים גבוהה יותר. מחקרים אחרים הראו כי לבעלי חיית מחמד היה לחץ דם נמוך יותר, רמות נמוכות יותר של כולסטרול ומידת הסטרס שלהם הייתה גם היא מופחתת.

הילד מבקש לאמץ חיית מחמד? רגע לפני שאתם מסרבים, כדאי שתדעו שהיא יכולה לתרום לו רבות. חיות המחמד עוזרות להתפתחות רגשית תקינה, מסייעות בשחרור כעסים ואפילו תורמות לפעילות הגופנית. חזקו ואמצו!