Site icon מקומונט לוד

השכרת אוטובוס!

אז מי בדיוק צריך היום לשכור אוטובוס? ובכן יש ציבור גדול כזה של מטיילים לכותל, הסעות לחתונה, הסעות נכים, הסעות תלמידים, הסעות לאירועים ועוד.

נסיעה לכותל הפכה כבר להיות טיול קבוע של הרבה מאוד נשים מבני ברק, שחייבות להתאחד עם בורא עולם במקום הכי קדוש לעם היהודי הלא הוא הכותל המערבי. קבוצת הנשים הזו למשל נפגשת כל שבוע ואחת לחודש נוסעת לכותל המערבי.

כדי שהנשים הללו יגיעו לכותל בבטחה, וכדי שתוכלנה לחזור בשלום הביתה, מזמינה המארגנת אוטובוס שאוסף את כל הנשים מגוש דן, נוסע לכותל ומחזיר את כולן הביתה. אין ספק שזהו אחד הטיולים הכי מרגשים של הנשים שמגיעות לכותל, מתפללות לבורא עולם, מבקשות ממנו בקשות ומשאלות בלי לחשוש איך הן חוזרות הביתה. האוטובוס מחכה להן בחנייה, כל הטיול קל, פשוט ומשתלם.

איזה כיף לנסוע לחתונה באוטובוס?

כל הכיף של אירועים משפחתיים זו תחושת האיחוד של כל המשפחה ואין כמו נסיעה באוטובוס לחתונה או לבר מצווה או לכל אירוע משפחתי אחר בו יושבת כל המשפחה יחד, מה שהופך לחוויה שאף אחד לא חשב עליה. הרבה משפחות בדרך לחתונה מוצאות את עצמן שרות שירים, מספרות סיפורים ומרגישות כאילו הן נוסעות לטיול שנתי.

צילום: עמיעד טאוב

יש המון יתרונות לנסיעה יחד: יותר נוח, האוטובוס מסיע אותך ואתם לא צריכים להגיע עצבניים לאירוע אחרי פקקים בכבישים. אתם מגיעים נקיים ומאווררים (כי בכל אוטובוס יש אח’לה מזגן) ואתם גם לא התאמצתם לנהוג, אתם פשוט מגיעים ממש כמו שיצאתם מהבית.

אם מדובר בהשכרת אוטובוס לחברים הרי שזו בכלל הולכת להיות אטרקציית השנה, הם מספרים בדיחות בדרך, ומשתוללים ותופסים מצב רוח מעולה, כזה שהולך לעשות את האירוע לחד פעמי ומיוחד במינו.

אוטובוס לנכים- כי מגיע להם לטייל!

נכים רבים לצערנו לא מסוגלים להגיע להרבה מקומות בארץ משום שהם לא נגישים. יש התארגנויות רבות של נכי צה”ל ונכים אחרים לנסוע לטייל ואת זה עושים באמצעות השכרת אוטובוס לטיולים. לאוטובוס הזה דואגים שיכנסו הנכים וגם כיסאות גלגלים, כאלה שאפשר לאחסן בתוך האוטובוס וכולם נוסעים ונהנים מבילוי וטיול כמו כולם, להרגיש כמו כולם.

טיול גיבוש עם אוטובוס לעובדים!

חברות רבות כבר מבינות שכמה שאתה משקיע בעובדים שלך, זה מה שתקבל מהם ולכן מקומות עבודה רבים, נוהגים לארגן טיול כייף לעובדים כזה שיעשה להם חשק להגיע כל יום לעבודה וכזה שהם לא ישכחו לעולם.

מקום העבודה שוכר את האוטובוס הנוח והמאוורר, מחליטים על מסלול טיול שמותאם אלופי ולגיל העובדים. האוטובוס הוא המלווה הכי בטוח של העובדים בטיול. הוא חייב להיות נוח כדי שיהיה אפשר לשבת בכיסאות שלו הרבה זמן והוא צריך להיות מצויד ברדיו עם מוזיקה נהדרת שתעשה את הטיול הזה לאחד ומיוחד…

המאמר באדיבות האתר “חייג וסע