Site icon מקומונט לוד

השכרת רכב באילת – אטרקציות באילת וסביבתה

בשונה ממה שאנחנו רגילים לעשות בד”כ, המאמר הבא נועד כדי לסייע לכם להבין באופן כללי היכן ניתן לטייל באילת ובסביבתה, ופחות כדי לסייע לכם לבחור את מקומות הטיול עצמם (את הבחירה הזו נשאיר דווקא לכם!). אז אם אתם בעניין של השכרת רכב לאילת, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על האטרקציות בעיר ומחוצה לה!

מה יש לעשות מחוץ לאילת?

האמת שדיי הרבה, בניגוד למה שאנשים חושבים. מעבר ליוטבתה (גם מרכז המבקרים וגם הפארק), או פארק תמנע, קיימות כמה חוות, מרכזי מבקרים וללא ספק, כמה שמורות טבע מרהיבות ומסלולי הליכה רבים. כל הנותר לכם, הוא פשוט לבחור כמה ק”מ תרצו ליסוע מהעיר עצמה וכן, את סוג האטרקציה שתרצו עבור עצמכם או עבור הילדים.

מתי מטיילים באילת וסביבתה?

התשובה לשאלה הזו היא פשוטה: פחות או יותר כל זמן שאיננו מוגדר כ”קיץ” (או מרגיש כמו קיץ). באילת כידוע, חם מאוד ובנוסף, עונת הקיץ נחשבת גם לעונת התיירים בעיר, מה שאומר שבקיץ בד”כ תצטרכו לעמוד בתורים ארוכים יותר לאטרקציות, לחפש חניה זמן רב יותר וכד’. נוסף על כך, החורף באילת הוא מאוד שונה ממה שאנו מכירים בצפון או אפילו במרכז. לכן, גם עונת החורף יכולה להיות זמן מושלם לטיול עם הרכב השכור, תוך מעבר מאטרקציה לאטרקציה (ואגב, מחירים השכרת הרכב בעונות שאינן שגרתיות, יכולים להיות יותר נוחים).

אילת. צילום: Pixabay

טיפים לנסיעה באילת ובסביבתה.

באילת, קיימים כמה חניונים עיקריים ליד האטרקציות המרכזיות, לצד חניוני לילה הקיימים סביב העיר. אם לא הגעתם בעונה העמוסה, סביר להניח שתהיה לכם חניה רבה כמעט בכל מקום בעיר עצמה ובייחוד, מחוץ לעיר. אם הנכם מתכננים לינה בחניון לילה, קחו בחשבון את מזג האוויר הקיים במדבר בלילה והתלבשו בהתאם.

בדרך לאטרקציות, עשו לעצמכם טובה גדולה ושמרו על הבטיחות. חלק מהכבישים באזור אילת רק נראים שוממים, אולם מתקיימות בהן נסיעות רבות ואף במקרים רבים, נסיעה תדירה של כלי רכב כבדים.

 

באשר לתנאי השכרת הרכב, השכרת רכב לאילת צריכה לקחת בחשבון את תנאי הדרך ואת סוג הטיול שאתם מתכננים. אם אתם הולכים על אטרקציות שטח למשל, דאגו כמובן לרכב מתאים, אולם גם לתנאי השכרה נוחים (כולל מרכזי שירות בהישג יד למקרה הצורך, בדקו הגבלות שונות על הנהגים, כמות הק”מ ליום וכן הלאה).

ועוד דבר אחד קטן: אם אתם עם רכב, נצלו אותו גם כדי להכיר את האטרקציות מחוץ לעיר עצמה, ייתכן מאוד שתופתעו מהמגוון הקיים.