Site icon מקומונט לוד

השתלות שיניים – מה שחשוב לדעת

אם אתם מתעתדים לבצע הליך השתלת שיניים, הרי שכדאי לכם מאוד לקרוא את המאמר הבא. כאן תמצאו תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שמעלים המטופלים בהליך זה. למזלכם, השתלות שיניים זה לא משהו חדש, ולמרות שהטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן עוד ועוד, הרי שמאות אלפים כבר עברו את הטיפול הזה רק השנה הזו, כך שתוכלו לקבל מענה לשאלות רבות ומגוונות במיוחד.

השתלות שיניים מבוצעות במקרה בהן חסרות שיניים, שיניים נפלו, הושחתו או נעקרו בצורה כירורגית. במקרים אלו מומלץ עד מאוד להשלים את החלל שנוצר, ולמלאו בשן מושתלת. השארת חלל ריק בין השיניים לאחר נפילה או אובדן של שן יוצר, עם הזמן, עיוותים במבנה הלסת כולה. הלחץ הגדול של השיניים והעובדה כי יש חלל חדש לפלוש אליו הם שילוב מסוכן, ומעבר לאספקט האסתטי, חשוב מאוד לדאוג שהחלל הזה ייסגר בהקדם עם שן מושתלת חדשה.

עובדות חשובות על השתלות שיניים

הניתוח עצמו וההחלמה הקרובה

כל רופא שיניים מוסמך יוכל לבצע את הליך השתלת השן שלכם. ובכל זאת, כדאי לבדוק אצל מי אתם עושים את ההליך, שהינו הליך פשוט יחסית, אך בכל זאת הליך כירורגי. עבודה מסוג זה דורשת דיוק רב, ומיומנות רבה של הרופא. מסיבה זו מוטב להרגיש בנוח עם הרופא, לשאול את כל מה שאתם צריכים, ולבדוק אם יש משהו שבמקרה עדיין לא הבנתם.

למרות שהשתלות שיניים מהוות הליך פשוט יחסית, הרי שעדיין מדובר בהליך כירורגי. מסיבה זו הרי שטבעי לגמרי שתחוו כאב ברמה זו או אחרת מיד לאחר הטיפול. כאבים אלו יחלפו עם הזמן, ולא יישארו אתכם מעבר לכמה ימים.