Site icon מקומונט לוד

התאטרון הקהילתי בלוד בהצגת בכורה:מלון הבית

קבוצת התיאטרון הקהילתי של המרכז לתיאטרון לוד, עלתה החודש בבכורה להצגה חדשה “מלון הבית”. מיד לאחר מופעי הבכורה שהתקיימו בספריה הציבורית לדורות, יצאו משתתפי ההצגה לייצג את לוד בפסטיבל ‘כל הארץ במה’ בתיאטרון צוותא בת”א. במקביל ובאותו השבוע, הופיעו גם חברי האנסמבל של התיאטרון הלודאי בפעם הראשונה בת”א עם “השבט אמר את דברו” בפסטיבל אלפא 13.

זו כבר השנה השלישית במרכז לתיאטרון לוד שבה במקביל לעבודת המעבדה של אנסמבל השחקנים, יוצרת הקבוצה הקהילתית הצגות איכותיות הנכתבות ע”י המשתתפים, מחומרים הבאים לדבר אל רחשי ליבם של תושבי העיר. השנה התמקדו השחקנים בשאיפה של תושבי לוד לאפשרויות בילוי ואירוח בעיר, כך יצרו קומדיה המתקיימת בשנת 2027. על-פי ההצגה בשנה זו כבר מוקם מלון בוטיק ברחוב תות. במלון פאב אפלולי אליו מתאספים אורחים וצוות עובדים מהעיר לוד ומחוצה לה. הדמויות מציגות לקהל תמונה קומית המביעה בין השאר כמיהה לאהבה וחזון שמתגשם כאן כמקום בילוי שמכיל לתוכו את כל הרב תרבותיות הנפלא שהעיר לוד חובקת.

קבוצת התיאטרון הקהילתי של המרכז לתיאטרון לוד – צילום אימאג’ אבי ניניו

המרכז לתיאטרון לוד ידוע באופן הייחודי בו הם מגישים את התיאטרון אל הקהל, הכי קרוב שאפשר. חדר התיאטרון של הספרייה נצבע בתאורה אפלולית, הקהל מתיישב סביב שולחנות בדיוק כמו בפאב, לעיתים הוא מוצא עצמו יושב על יד השחקנים עצמם, ובמהלך ההצגה מוגשים לו כוסית משקה ונישנוש קל ליד.

בימוי והנחיה: פנינה רינצלר ושריאל יגודניק.  משתתפים: אורי קאופמן, אודט דימרי, אמיליה קודיש, אתי אלול בוכניק, גאולה כהן, דניאל קבזון, חנה אנקרי, יהודית יצחקי, יהודית קניאס, מאיה בטשווילי, משה ברק, סוזי אשכנזי, רבקה רוסי, רונן אדלר, שרון צדיק, שלום גוזלן.

החמצתם את הבכורה? הצגות נוספות של ‘מלון הבית’ יתקיימו בספריה הציבורית לדורות  ב- 26,29 לאוקטובר בשעה 20:30. אל תפספסו, הכניסה חופשית.