Site icon מקומונט לוד

התושבים הם הלקוחות שלנו: עיריית לוד ערכה לעובדיה כנס פיתוח תפיסת שירות עירונית

מנהלי ועובדי עיריית לוד השתתפו השבוע בכנס מיוחד שהפיק אגף קהילה ושירות לתושב בניהולה של אפרת אברהם, כנס שהתקיים במוזיאון הפסיפס, בו נכחו העובדים בהרצאות, סדנאות ושולחנות עגולים, בכדי לפתח את השיח והלמידה – למתן שירות טוב יותר לציבור.

שולחנות עגולים ושיח לשיפור השירות בעיריית לוד. צילום: דוברות לוד

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו בירך את המשתתפים וציין כי עיריית לוד בעשור האחרון, חרטה על דגלה מוטו של שירות אישי, מהיר, מקצועי ויעיל לכל תושבת ותושב. “האזרח זכאי לקבל שירות VIP מעובדי העירייה”, ציין רביבו והוסיף, כי “עירייה טובה, היא לא רק עירייה עם יציבות כלכלית או תפקוד מיטבי, אלא נקודת הקצה – מתן שירות ובזמינות גבוהה לתושב”.

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק השירות לתושב – אלוירה קוליחמן ציינה, כי “בקדנציה הזאת אני דוחפת ליותר ויותר עירייה נגישה לתושב, כזאת המעניקה שירות לשביעות רצון התושבים”.

עוד כיבדו בנוכחותם: מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, סגן ראש העיר – בני סיתלכיאל, וחברי מועצת העיר – רפי קטשוילי, ראובן לנקרי, יעקב הקשר ועמיחי לנגפלד.

הרצאה של עופרה שוורץ מחברת קונספט על חוויית השירות. צילום: דוברות לוד
עובדי העירייה בכנס המיוחד שהפיק אגף קהילה ושירות לתושב. צילום: דוברות לוד

במסגרת הכנס, הרצתה עופרה שוורץ – יועצת ארגונית מחברת קונספט המלווה את אגף קהילה ושירות לתושב – על חוויית השירות, על תפיסת השירות שצריך להעתיק ולשכפל ממקומות טובים אחרים בארץ ובעולם – ולהפוך לעירייה נגישה, טכנולוגית, יעילה ומקצועית למען תושבי העיר והמשך פיתוחה.

על הפקת הכנס עמלו צוות אגף קהילה ושירות לתושב – יסכה ברדה, דניאל דזוראיב, יפית בן שחר, רחלי פופקו ויריב אורלי. “ככל שנטמיע את היחס של הנהלת העירייה כלפיי החשיבות לשירות לתושב – כך כל עובד יהפוך זאת לשגרת יומו”, חתמה מנהלת האגף – אפרת אברהם.