Site icon מקומונט לוד

התחדשות עירונית: נהרס הבניין הראשון ברחוב דיזראלי לטובת בניין חדש ומפואר

השבוע נהרס הבניין הראשון ברחוב דיזראלי בעיר לוד במסגרת ההתחדשות העירונית, זאת לטובת בניין חדש שיקום במקומו וישדרג את דיירי הבניין ונראות המרחבית בשכונה.

טרקטורים וכלי עבודה כבדים ביצעו את הריסת המבנה הישן הסמוך למתנ”ס דנוור תוך שמירה על ביטחון התושבים בסביבה, ופינוי הפסולת מהמתחם.

מאחורי הפרוייקט, לראשונה במסלול וביוזמה פרטית בעיר, עומדת חברת כח פיננסים בראשה שניים מתושבי לוד, שימי אדזיאשוילי וגיא עמית. “ברכות לדיירים שזכו להגיע לזמן הזה, ולזכות לתחילת ההתחדשות בשכונות הוותיקות” אמר אדזיאשוילי לאחר ביצוע השלב הראשון בתוכנית, “בעזרת השם הבניין הזה יוביל להתחדשות עירונית רבה בעיר לוד ולשיפור איכות החיים של התושבים” הוסיף.

צילום: גיא עמית

אדזיאשוילי סיפר על חלקו של גיא עמית בקידום התוכנית מול גופי התכנון עד לשלב הזה, “התוכנית הינה פרי עבודה של שנתיים מאומצות מול מחלקות התכנון וההנדסה בעיריית לוד אשר צלח להיתרי בנייה לאחר קשיים רבים בדרך. אני שמח שהגענו אל השלב הזה בשעה טובה” וביקש להודות לאנשים שלדבריו סייעו בדרך הארוכה, כל אחד בדרכו, “למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, לעמיחי לנגפלד ממועצת העיר ורחל ביצ’ינסקי ממחלקת ההנדסה, לאברהם גוטמן אדריכל הפרויקט ולדיירים השותפים להגשמת החזון”

ראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו ציין כי “זהו צעד נוסף בדרך למהפכה שהעיר לוד מתחילה לעבור בימים אלה – עם פרויקטים של פינוי-בינוי ושכונות חדשות הקורמות עור וגידים”.

צילום: גיא עמית

רביבו פירגן על היוזמה ואיחל ברכות לדיירי הבניין ברחוב דיזראלי השוכן בתוככי השכונות הוותיקות של לוד ובסמוך למתנ”ס דנוור, ואמר כי “ההתחדשות העירונית תעניק בע”ה יופי לעיר, איכות חיים לתושבים ושיפור חייהם של הדיירים”.