Site icon מקומונט לוד

התרופות הכי פשוטות והכי מסוכנות

קרדיט - Canva

שימוש בממריצים שונים למוח כמו אטנט או ריטלין, הולכים ומתגברים בעולם הכללי מיום ליום. כבר מזמן שאין מדובר במרשמים הניתנים לילידים המופרעים של הכיתה, תלמידים רבים לפני בחינות משמעותיות, נהגי לילה או מאבטחים הזקוקים לשעות ערות בלתי שגרתיות, ועוד מגוון אוכלוסיות שונות, התרגלו לצרוך ממריצים כמו אלו לצורך הפעילות המוחים המוגברת הנדרשת מהם, כדי להימנע ממצבי עייפות, מכישלונות בעקבות העייפות, ובאופן כללי כדי להמריץ את הפעילות הכללית שלהם בחייהם. אין ספק שבעולם חסר גבולות וחסר שעות כשלנו זה אפילו מתבקש, אולם למרבה הצער זה עשוי להיות גם מסוכן. גמילה מאטנט או מתרופות דומות לה היא תהליך לא מסובך במיוחד, שיש לו את כל הסיכויים להסתיים בצלחה במהירות, אבל נדרשת מקצועיות רבה מצד הצוות המטפל וגם השקעה לא מעטה מצד המטופל. אתם מוזמנים להכיר את שגרת העבודה של מכורים לחיים, עמותת הטיפול האיכותית והמנוסה ביותר בארץ בתחום הגמילה מכל הסוגים.

מה המייחד של מכורים לחיים

הטיפול המקצועי שלנו מועבר במלוא הכבוד הראוי לנפש האדם באשר היא, בכל מצב שבה נמצא את המטופל וללא כל וויתור ולו הקטן ביותר על הרמה האנושית והמקצועית הגבוהה שהוא זכאי לקבל מכוח היותו אדם, גם אם עובדה זו מסתתרת מאחורי מצב נפשי מורכב. זהו מכון גמילה פרטי, רב מקצועי, הממומן חלקית מתרומות נדיבי לב שאכפת להם מעולם ההתמכרויות ההולך ומסתבך בינינו, וזוכה להכרה ממשלתית והערכה מצד גורמים מקצועיים הגדולים בארץ ובעולם. מכורים לחיים מטפל בכל בעית התמכרות החל מהסבוכה ביותר ועד לקלה ביותר, כך מגיעים אלינו מצבי תחלואה כפולה מיואשים כמו מצבי נפש קיצוניים, וגם סיפורים פשוטים במיוחד כמו גמילה מתרופות שונות.

מה הבעיה בהתמכרות לממריצים

ממריצים באופן כללי, ואטנט [אדרל בשמו השני] במיוחד, נוטים להביא את המטופל בהם למצב סבילות, כלומר- המוח מתרגל לתכשיר לאט לאט, והוא זקוק למנות הולכות ומוגברות כדי לייצר את ההשפעה המבוקשת. כך עלולים להגיע למצב שבו נגררים לצריכה בלתי מבוקרת של התרופה, מה שעשוי להביא לנזקים נפשיים ופיזיים שונים, החל מבעיות מצב רוח שונות, ועד לבעיות כלי דם וכבד. האופוריה שנלווית לצריכה הגבוהה של התרופות הללו הופכת למסוכנת כאשר היא גוררת מצבי נדודי שינה, שעלולים להגיע לבעיות דיכאון קליניות שונות.

אם אתם זקוקים לעזרה, מכון מכורים לחיים ישמח לסייע לכם בכל שלב של ההתמכרות כדי לעצור את הגלגל ולהציל את החיים שלכם. השאירו לנו פרטים ונמצא את הדרך ליצור איתכם קשר מהיר.