Site icon מקומונט לוד

וילות בצפון – בחירה מרעננת לחופשה מקומית

ישראלים רבים בוחרים בימים אלה לצאת לחופשה בישראל. זוהי גם תוצאה של אילוץ חיצוני וגם מתוך אהבה רבה לנופים של ישראל ולאטרקציות הרבות שיש בצפון הארץ ובכל המדינה. הבחירה לנסוע דווקא לחופשה בצפון אינה מובנת מאליה. בזמנים בהם אילת מלאה בתיירים מקומיים ויש איומים מדי פעם על הגבול הצפוני, חופשה בצפון היא צו השעה.

הצפון היפהפה שלנו מלא במסלולי טיול, שמורות טבע, יערות, אטרקציות היסטוריות ויישובים שתמיד מעניין לבקר בהם (כמו צפת, ראש פינה, יישובי הגולן ועוד). במסגרת מוקדי העניין שיש באזור ניתן למצוא גם אתרים ארכאולוגיים מלאים בהיסטוריה יהודית עתיקה, קברי צדיקים שניתן לעלות אליהם ולבקש סגולה, וכן אתרים קדושים לדתות אחרות. משפחה שנוסעת לנופש בצפון ורוצה להנחיל לדור העתיד היסטוריה וערכים, יכולה לעשות זאת בקלות באחד מאותם אתרים היסטוריים ומקומות הציון.

תמיכה בתיירות ישראלית

מלבד נקודות העניין הרבות שיש בצפון, בחירה לנסוע כיום לחופשה באזור בהחלט גם מחזקת את בעלי העסקים המקומיים ואת תיירות הפנים, שתלויה בה פרנסתן של משפחות רבות. מלבד זאת, חופשה בצפון היא מסר ברור של תמיכה באזור ואחווה פנים ישראלית.

התיירות המקומית ספגה כמה מכות בעת האחרונה, ובהחלט ניתן להתחיל ולייצב אותה על ידי יציאה לנופש בצפון. אם בחרתם לעשות זאת, תגלו באזור הצפון לא רק אטרקציות רבות, אלא גם כמה צורות אפשריות של אירוח.

ניתן למצוא באזור בתי מלון, צימרים רבים בסגנון כפרי וכן וילות בצפון. כדאי להכיר את האפשרות לשהות בוילה פרטית – חוויה מפנקת ויוקרתית שניתן לעשות בסביבת מחירים מפתיעה.

חוויית שהייה משובחת

וילה פרטית למטרת נופש מציעה הרבה יתרונות. מדובר בוילות פרטיות ומרווחות שיש בהן מקום למספר אורחים גדול. באתרים השונים ברשת ניתן לראות כמה אורחים יכולים להיכנס בכל וילה, ולעתים מדובר במקומות שמתאימים לאירוח של עד כ-30 אורחים הלנים בה בו זמנית.

חוויית השהייה בוילה מציעה לא רק פרטיות רבה ובלעדית, אלא גם אבזור חדיש ומתקדם שנועד להפוך את השהייה לכיפית ומפנקת ככל האפשר. הוילות מצוידות במספר רב של סוויטות וחדרי שינה, סלון אחד לפחות ובו אמצעי בידור לכל המשפחה, וכן במקרים רבים חצר פרטית שיש בה גם בריכה חיצונית.

צילום: FREEPIK

בריכה פרטית בוילה

החוויה של לינה בוילה עם בריכה פרטית היא מענגת במיוחד. כאשר מתארחים בוילה אין צורך לחלוק את המים עם אורחים אחרים שלא מכירים, כפי שקורה בבתי מלון. ניתן לעשות גם מסיבת בריכה (בהתאם להנחיות המגבילות התקהלות, כמובן) ולהתרענן במים הקרירים בזמן העונה החמה.

יציאה לחופשה עם בריכה פרטית היא אינה דבר מובן מאליו, והדבר בהחלט מצדיק עבור משפחות רבות הוצאה מעט גדולה יותר על האירוח.

אטרקציות בצפון שאף פעם לא נמאסות

החופשה המושלמת בוילה פרטית בצפון בהחלט צריכה לכלול גם טיול באתרים קרובים. משפחות עם ילדים יכולות ליהנות מפעילות כמו שיט קיאקים, טיול ג’יפים, רכיבה על סוסים, סנפלינג וגם טיול באחת משמורות הטבע שבאזור.

גם זוגות שנוסעים לחפשה משותפת יכולים למצוא בקלות מה לעשות. באזור הצפון פועלים כמה יקבים, למשל, שבהם ניתן לבצע סיור מודרך. הסיור כולל הסברים על אופן הכנת היין, וגם טעימות של יינות מהתוצרת המקומית.

מטיילים רבים אף אוהבים לחזור שוב ושוב למקומות בהם ביקרו בעבר, כמו שמורת הדן או אגמון החולה. מדובר במוקדי עניין שאף פעם לא נמאס לחזור וליהנות מהם, ומתאימים לכל הגילאים ולכל הרכב משפחתי.

לכן, אם אתם שוקלים יציאה לחופשה בזמן הקרוב – השילוב של וילה פרטית וטיולים באזור הצפון הוא תענוג מובטח.