Site icon מקומונט לוד

וילות עם בריכה לחופשה

תארו את עצמכם יושבים במקום שקט, שמיים כחולים ניבטים מכל עבר, לידכם יושב אדם קרוב ואהוב, אתם ישובים על כיסאות נוחים ליד הבריכה ונהנים מזמן איכות אמיתי, מדברים על מה שחשוב לכם. אנשים נוספים נמצאים במקום – חברים קרובים, בני משפחה, וכולכם מרגישים תחושת אחדות מיוחדת במינה. בתוך הבית מצפה לכם סלון יפיפייה מאובזר בכל פריטי הטכנולוגיה הדרושים לבילוי איכותי במאה ה-20, ולאחר שהערב יסתיים תוכלו ללכת לישון בחדר שינה יוקרתי, במיטה מפוארת. ובבוקר תקומו ליום חדש וקסום לצד נוף עוצר נשימה.

ועכשיו תתארו לעצמכם שכל זה נמצא בהישג ידכם בכל עת. הדרך הטובה ביותר ליהנות כיום מנופש נעים ומשפחתי היא להשכיר וילות עם בריכה לחופשה. הבריכה מהווה חלק משמעותי ביותר מהבילוי. יתר על כן, בשנים קודמות אנשים רבים היו מוכנים לשלם סכומים גבוהים על מלונות 5 כוכבים בכדי לקבל גישה לבריכה – אך כיום הוילות הפכו לפיתרון הרבה יותר פופולרי.

הזמינו וילות עם בריכה בצפון במחירים זולים ומשתלמים באתר NorthVillas

מדוע אם אתם רוצים זמן איכות עם בריכה – וילה עדיפה על פני בית מלון?

למרות שקשה לומר שתחום המלונאות הולך להיעלם, ניתן לומר בבטחה שכיום יש גיוון רב יותר בעולם הנופש, הם מבחינת ההיצע והן מבחינת המחירים. הדבר מאפשר לצאת לנופש לעיתים קרובות יותר, אפילו לתקופות קצרות יותר – אך לעיתים גם 24 שעות הרחק מקשיי היומיום עשויות לסייע לתחושה הפנימית שלכם ולהעניק שלוות נפש חשובה ביותר. הוילות מעניקות גישה קבועה לבריכה, ללא שעות פתיחה וסגירה קבועות כפי שנהוג בעולם בתי המלון. הבריכות בוילות זוכות לתחזוקה קבועה ותמיד נקיות (דבר שלעיתים קשה להיות עקביים לגביו בבתי מלון). בסופו של יום, וילה זה המקום עבור אנשים שמעדיפים את הנופש שלהם בצורה עצמאית, ללא ליווי קבוע וגם ללא עיניים זרות.

צילום: עמיעד טאוב

פרטיות כאלמנט חשוב בנופש

יתרון משמעותי נוסף הרלוונטי לאנשים רבים זה האפשרות להיות לבד, ללא אנשים זרים. בזמננו אנשים שואפים לפרטיות על מנת להיות חופשיים בהתנהגותם ולא להפריע לאחרים בו-זמנית. זו הסיבה לכך שהשכרת צימרים וכעת וילות עם בריכה לחופשה הפכו לפיתרון נופש פופולרי ומועדף. כך, נופש בוילה עם בריכה מאפשר לכם לבלות שעות ארוכות ליד הבריכה, בדרך כלל בסביבה מאובזרת היטב בדשא סינטטי, כיסאות נוח (שאף אחד לא יתפוס לכם), פינות ברביקיו המאפשרות לעשות  על האש מבלי להתנתק מסביבת הבריכה ועוד. בנוסף, בוילות רבות יש גם בריכות מקורות המתאימות מאוד לתקופת החורף. הפרטיות מאפשרת לבלות ליד הבריכה כפי שתראו לנכון (בגבולות הטעם הטוב, כמובן), לבלות עם בן או בת זוג ללא סייגים, וכן לא לדאוג לילדים הגדולים יחסית, משום שאין זרים שעשויים לפגוע בהם, ולרוב יש גם מגננות בטיחות המאפשרות למנוע  מקרים של נפילות לבריכה ועוד. במידה והנופש מתקיים עם ילדים קטני, כדאי לציין זאת באוזני בעלי המקום ולוודא שהמקום מספיק ממוגן למטרות אלה.

כיצד בוחרים וילות עם בריכה לחופשה?

כיום כמעט בכל הוילות שמוצעות להשכרה יש בריכות: אז כיצד בוחרים את הוילה הכי מתאימה לכם מבחינת מחירים ועל מנת ליהנות מהנופש האיכותי והמפנק ביותר? כדאי לשים לב למספר מאפיינים נוספים שחשובים לכם, או לחילופין – אם הם לא חיוניים עבור הנופש שלכם, כדאי למצוא את הוילה שבה  יש את ההרכב המתאים ביותר לרצונות שלכם, וכך לא לשלם מעבר לדרוש. בין המרכיבים האלה ניתן למצוא מתקני ספא שונים: סאונות, ג’קוזי ועוד. כמו כן, גם הבריכות עשויות להיות שונות בגודלן, ובהתאמתם לתקופת החורף. אם הנופש שלכם מתקיים בקיץ, אין לכם צורך בבריכה מקורה ומחוממת שפעמים רבות עולה יותר.