Site icon מקומונט לוד

זכייה היסטורית ללוד: פרס החינוך המחוזי!

הישג ענק לצוות העירייה ולמערכת החינוך בלוד. מחוז מרכז במשרד החינוך  קיים טקס הענקת פרס חינוך מחוזי לרשויות והזוכות לשנת תשע”ז – גני תקווה, לוד ורעננה.

הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות,  השקעה ומיוחדת בקידום ושדרוג מערכת החינוך ברמת הפרט והארגון. את האירוע פתחו הרכב כלי נשיפה של בית הספר למחוננים ומצטיינים במוסיקה בלוד.

פרס החינוך המחוזי. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “הישג ענק לצוות העירייה ולמערכת החינוך הנפלאה שלנו. הפרס הוא ביטוי להוקרה ולהערכה על העשייה החינוכית, על עבודה ראויה לשבח, על נחישות וחדשנות, תוך העמדת אתגרים בחינוך ושיתוף פעולה פורה ומצמיח. מערכת החינוך בלוד נותנת מענה לצורכיהם המגוונים של כלל התלמידים, בין אם לחינוך המיוחד ובין אם לתלמידים מחוננים ומצוינים”

מנהלת המחוז, עמליה חיימוביץ: “כל אחד מראשי הרשויות ומנהלי אגפי החינוך הזוכים, צוותי ההוראה והמפקחים יצרו בשילוב ידיים את ההצלחה שבזכותה אנו מעריכים ומוקירים אותם היום. השקעתם בחינוך לא נעשתה על מנת לקבל פרס אלא על מנת שכל ילד ועובד הוראה יבוא עם חיוך למוסד החינוכי, וכי יום הלימודים יהיה לו משמעותי”.

יו”ר איגוד מנהלי מחלקות חינוך בשלטון המקומי, אבי קמינסקי: “רשות שמשקיעה בחינוך ניכר עליה שרוצה לקדם את הקהילה והמערכת החברתית ועל כך מגיעה לכם ההערכה. זכייתכם איננה מובנית מאליה, ואני רוצה לברך אתכם בברכת יישר כח והצלחה בהמשך”.