Site icon מקומונט לוד

חברת נתיבי איילון מאיצה את העבודות בכביש 200 עוקף רמלה-לוד

בעקבות עצירת הרכבות במהלך הסגר, יוקדמו העבודות להקמת הגשר מעל המסילה כחלק מהעבודות על פרויקט כביש 200 עוקף רמלה של משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון, הביצוע המזורז יחל מחר ויימשך עד אמצע השבוע הבא.

חברת נתיבי איילון מקדמת במרץ את העבודות להקמת כביש 200 , שיחבר בין כביש 431 באזור רמלה לכביש 44 בסמוך לבאר יעקב. הפסקת תנועת הרכבות במהלך הסגר, תאפשרנה ביצוע מואץ של עבודות על הגשר המתוכנן מעל המסילה, ולדחוס לשבוע אחד בלבד של עבודה שתוכננה להתפרס על פני מספר שבועות.

כביש 200 עוקף רמלה נועד לתת מענה תחבורתי לתושבי אזור רמלה ובאר יעקב. עבודות ההקמה, הכוללות הקמת גשר, עבודות עפר, סלילת כבישים והתקנת תאורה, החלו לפני מספר חודשים.

החל ממחר, בין התאריכים: 22-26.01, יבוצעו עבודות תשתית מורכבות כגון: טפסנות (עיסוק ביצירת תבניות ליציקת בטון) והרכבת קונזולות (קורות המשמשות לבניית גשר), כחלק מהכנה ליציקת מיסעת הגשר. עבודות אלה מחייבות השבתה של תנועת הרכבות על המסילה – שמתאפשרת כעת עקב צמצום הפעילות של רכבת ישראל במהלך הסגר.

עבודות גישור כביש 200 מעל מסילת הרכבת. צילום: נתיבי איילון

יוזכר כי המקטע הראשון, בין כביש 431 לבין רחוב משה דיין ברמלה כבר הושלם ונפתח לתנועה.

“הפסקת הרכבות בתקופה הסגר תאפשר לנו להשלים בתוך שבוע עבודות תשתית מורכבות של מספר שבועות.” הסביר איתמר בן מאיר, מנכ”ל נתיבי איילון. עוד הסביר בן מאיר כי “חברת נתיבי איילון עושה את מירב המאמצים לנצל את ימי הסגר לביצוע עבודות תשתיות מורכבות בכביש 200 עוקף רמלה, תוך צמצום הפרעה לציבור, במטרה לקצר את לוחות הזמנים ולסיים את העבודות כמה שיותר מהר”.