Site icon מקומונט לוד

חבר מועצה חדש בעיריית לוד: עומרי סער

לראשונה, יכהנו אב ובן יחד במועצת העיר לוד (ואולי לראשונה בארץ). לאחר התפטרותו של נתנאל איזק ממועצת העיר כדי לקבל את תפקיד מנכ”ל המשרד לענייני ירושלים נכנס הבא בתור ברשימת הליכוד למועצת העיר – ומעתה יכהנו עומרי ואביו אלי סער יחדיו במועצת העיר לוד.

עומרי סער, לשעבר מנכ”ל קניון לוד סנטר ובנו של חבר מועצת העיר הותיק אלי סער נכנס אתמול באופן רישמי לתפקידו (בהתנדבות) כחבר מועצה בלוד.

בדברים שכתב סער בעמוד הפייסבוק שלו התייחס חבר המועצה הטרי לסיבות שהובילו אותו להצטרף למועצת העיר: “‘למה אתה צריך את זה? זה בהתנדבות, משעמם לך?’ שאלו אותי השבוע תושבי העיר, תשובתי לכולם – שממש לא משעמם לי ואם העיר חשובה להם ולי באמת (והיא חשובה במיוחד) אז כדאי וצריך לצלול לתוך הבירוקרטיה, ולפעמים גם לתוך המקומות הפחות נעימים ולהילחם שיהיה פה טוב יותר… לכולנו.”

סער הצעיר יקבל את האחריות על תיק הצעירים בעירייה. “ביקשתי למקד את עשייתי למען הצעירים והסטודנטים בעיר, לשמחתי ראש העיר נענה לבקשתי. מטרת העל שהגדרתי לעצמי בחצי הקדנציה הקרובה היא – להציב את נושא הצעירים בלוד, בראש סדר העדיפויות העירוני, זהו עתידה של העיר! נקודת המוצא שלנו צריכה להיות שלצעירים הגרים בלוד מגיע יותר. יותר ליווי אישי והכוונה, יותר אירועים, יותר מקומות בילוי, יותר מיקוד על אמהות, תינוקות והורות בכלל, יותר אוזן קשבת – ויותר ויותר מהכל.”

עומרי סער. צילום: פרטי

בנוסף, חשף סער מעט מהתוכניות שכבר עלו אצלו: “אני מתכנן לערוך רפורמה מקיפה ועמוקה בתחום הצעירים בעיר. אפעל לשים את מרכז הצעירים ‘התחנה’ כאבן שואבת ובית, לכל צעירי העיר – בדגש על בני ותושבי העיר, צעירים לודאים. ב”ה, ישנן תכניות רבות, אך אשאיר לכם סיבה טובה להמשיך ולעקוב”.

למקומונט לוד מסר עומרי סער: “כידוע, עשייתי הציבורית לא מתחילה היום.. מי שמכיר או עוקב אחריי יודע, כמי שגדל בבית של עשייה למען הכלל, כבר מגיל 14 הובלתי את מועצת הנוער והתלמידים בעיר לוד ומאז באופן טבעי, הפכתי לפעיל חברתי ופוליטי בעיר ובארץ אך זוהי עבורי – התחנה הרשמית הראשונה. כאמור, זה מגיע מהבסיס והיסודות שחונכתי עליהם, גדלתי למשפחה אשר כולה מוקדשת לעבודה ציבורית בתחומים שונים – זו גאווה עצומה מבחינתי כבוד אדיר ויותר מכל – מרגש בטירוף”.