Site icon מקומונט לוד

יוזמה: חוג טיפול בכלבים לילדי הדיור הציבורי בשכונות הותיקות בלוד

יוזמת ברוכה של חברת עמידר החדשה בשיתוף עם עיריית לוד תקיים חוג טיפול בכלבים לילדי הדיור הציבורי בשכונות הותיקות בעיר הסמוכות לרחוב שלמה המלך והסביבה.

חברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון, בשיתוף מחלקת הרווחה בעיריית לוד ורכז מועדון ‘אדיס’ דני בן ברוך, קיימו במהלך חודש יולי חוג טיפול בכלבים שפעל במסגרת קייטנת קיץ לילדים בשכונות שלמה המלך בעיר, וזאת תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות. במסגרת החוג למדו הילדים לאמן את הכלבים באמצעות ביצוע תרגילים שונים, לרבות מעבר מכשולים. לאינטראקציות עם כלבים, כמו זו שנערכה במסגרת החוג, יתרונות ותועלות רבות, שכן הן מפתחות בקרב הילדים יכולות ביטוי, מקנות ביטחון עצמי, הבנה ורגישות וכן מסייעות בהעלאת יכולת הקשב והריכוז.

נדב חיים, רכז עמידר בקהילה בעיר לוד סיפר על החוג: “מרגש היה לראות את החיבור והקשר שיצרו הילדים עם בעלי החיים. מעבר להיותה של פעילות זו מהנה, מדובר על פעילות חשובה שמפתחת אצל הילדים את תחושת המסירות, האחריות והאהבה לבעלי חיים בכלל ולכלבים בפרט. אני מודה לכל מי שלקח חלק בפעילות מקסימה זו”.

לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, מפעילה עמידר החדשה באמצעות אגף קשרי קהילה את תוכניות “עמידר בקהילה” בשיתוף הרשויות המקומיות לטובת הרחבת השירותים החברתיים לדיירי הדיור הציבורי ולרווחתם, בין היתר על ידי קיום תוכניות לכלל קהלי היעד.

צילום: עמידר