Site icon מקומונט לוד

חופשה משפחתית בעיר האורות

חופשה משפחתית מהווה הזדמנות נהדרת לגיבוש משפחתי וזמן איכות ביחד. להרחיק את הילדים מהמסכים, לצבור חוויות משותפות וזיכרונות לכל החיים. בבואכם לבחור יעד לנופש משפחתי, חשוב שתתייחסו לפרמטרים שונים, כמו למשך הנסיעה, מרחק של היעד ממקום מגורכם, תנאי מזג האוויר, גישה לאטרקציות, מסלולי טיול וכמובן מה סגנון החופשה המועדף עליכם. לפעמים מתחשק לנו טבע ומרחבים פתוחים ולפעמים חופשה אורבנית תוססת עם היצע מסחרר של אפשרויות בילוי והנאה.

חופשה משפחתית בתל אביב, הלב הפועם של המדינה, סומנה כבר מזמן כיעד משפחתי מבוקש בקרב הציבור הרחב. הסיבה לכך היא שיש הרבה דברים לעשות בתל אביב, האטמוספירה שלה משתנה מעונה לעונה, מיום ללילה, היא נושקת לים ויש בה גם שטחים ירוקים יפים, פעילויות לכל הגילאים – לילדים ולמבוגרים. אפשר לנפוש במלון הפונה לים התיכון, כדי ליהנות מהתפאורה המהפנטת מדי בוקר ומשקיעות קסומות וכדאי לתכנן מראש מה יהיו הפעילויות עמן תרצו להעשיר את החופשה.

לפניכם מספר אופציות מהנות לחופשה עם הילדים בעיר הגדולה:

שעשועים והנאות במקום אחד
הלונה פארק הוא ככל הנראה ממלכת הילדים האולטימטיבית בתל אביב המציע אווירת קרנבל ססגונית ושלל מתקנים לקטנטנים ולמבוגרים מקרוסלות משגעות דרך רכבת שדים ועד רכבת הרים וכמובן דוכנים בהם תוכלו לנסות את מזלכם או להשתתף באתגרים שונים נושאי פרסים. אפשר לבלות כאן יום שלם במכוניות המתנגשות או בכל מתקן אחר, לאכול צמר גפן מתוק ולהתמסר ל”פאן”. לאמיצים – אנקונדה. לרגועים – קרוסלת ברבורים.
מיקום: גני הערוכה שד’ ישראל רוקח

לראות את תל אביב מלמעלה
מתחשק לכם לצפות על העיר ממעוף הציפור ולשלב את החוויה יחד עם פיקניק קסום בגני יהושע? כדור פורח הוא האטרקציה המשפחתית עבורכם. בפארק הירקון מחכה לכם כדור פורח TLV BALOON שהוא בעצם כלי טיסה לכל דבר, רק בסגנון של פעם עם היכולות של היום. תוכלו לרחף באוויר כ-15 דקות מרגע ההמראה עד הנחיתה ולהגיע לגובה מרבי של 400 רגל. כוונו את הטלפון למצב צילום והתחילו לתעד את הנוף בקצב מסחרר!
מיקום: פארק הירקון חניון גני יהושע

הלב הפועם של גוש דן. צילום: Richard van Liessum from Pixabay

להתחבר לטבע
רוצים להראות לילדים את הצד הירוק של תל אביב? החווה היא מקום בו הניחוח הכפרי מתעורר לתחייה. יש כאן קטיף עצמי, סיורים חווייתיים מלווים בסיפורים מסקרנים, סיור בגינת תבלינים ריחנית בה מכינים שקיות תיונים מעשבי תיבול, הכנה של סלסלת ליקוט יצירתית, ליקוט חובזות ופינת חי. הסיורים מסתיימים באפיית פיתות על הטאבון.
מיקום: מתחם ראש גני ציפור

מוכנים לאתגר?
קניון עזריאלי הוא מוקד נחשק לשופינג אבל בראשו פועל גם האי שהוא פארק אתגרי למשפחות. יש כאן שילוב בין אטרקציות במים וביבשה כמו למשל, מגלשה שיוצאת מתוך ספינת פיראטים ישירות לבריכת מים רדודה, גשר חבלים, קירות טיפוס, מסלול הישרדות אנרגטי ואומגה מלהיבה, מתחם משחקי וידאו, רכבת חשמלית, מערת הפחד ופינת הקטנטנים והכל מול הנוף האורבני של גגות תל אביב.
מיקום: מגדלי עזריאלי, דרך מנחם בגין 132

מחליקים על הקרח
אם חם לכם בתל אביב ואתם מחפשים מקום מפלט קריר יותר? אייסקט יענה על מבוקשכם. מתחם החלקה על הקרח בעיר המשתרע על פני 500 מ”ר של קרח אמיתי. במקום גם נמצאים מדריכים מקצועיים להכוונה ובמהלך הביקור תקבלו ציוד החלקה מלא והיכון הכן – צאו להחליק. שימו לב רק שהכניסה מגיל 6, כך שתתכננו את החופשה בהתאם ומצאו משהו לקטנים יותר כאשר הגדולים מחליקים ונהנים.
מיקום: גני התערוכה, שדרות רוקח

אל תשכחו לחפש מקום לחופשה כמו מלון מול הים ותיהנו גם מזמן איכות על החוף.