Site icon מקומונט לוד

חוקר פרטי בגידות

חוקר פרטי בגידות

Depressed sleepless young woman follow cheating ex-boyfriend in social media lying tired in bed and suffering from insomnia. Anxious female with sleep disorder look at smartphone screen in dark room

חקירות פרטיות הן שירות המסייע ליחידים, ארגונים ותאגידים בדרכים שונות. אחד השירותים הנפוצים ביותר הוא ביצוע בדיקות רקע לעובדים פוטנציאליים.

ישנם סוגים רבים ושונים של חקירות שניתן לבצע עבור לקוח. כמה דוגמאות כוללות: מעקב, מעקב אחר מיקום ובדיקות רקע.

חוקרים פרטיים הם חלק הכרחי ממערכת המשפט. הם חוקרים מקרים שרשויות אכיפת החוק לא יכולות לחקור או שאין להם את המשאבים לחקור.

חוקרים פרטיים נשכרים בעיקר על ידי עורכי דין, חברות ביטוח ותובעים. חוקרים פרטיים יכולים להישכר גם על ידי נאשמים שרוצים להוכיח את חפותם. חוקרים פרטיים יכולים לספק ראיות כגון צילומי מעקב וראיונות עם עדים.

חוקרים פרטיים נשכרים לרוב לביצוע חקירות עבור לקוחות, כמו בן זוג המחפש ראיות לבגידה או חברה שצריכה לדעת אם מתחרה גונב סודות מסחריים.

חוקרים פרטיים נשכרים כדי לברר מידע על אדם או קבוצה.

חוקרים פרטיים הם אזרחים פרטיים שעברו הכשרה באומנות החקירה. הם עובדים עבור עצמם או עבור משרד חקירות והם בדרך כלל חוקרים פשעים, נעדרים, תביעות ביטוח ומקרים אחרים הדורשים איסוף של עובדות כדי לבסס את האמת. חוקרים פרטיים עשויים גם להישכר על ידי עורכי דין כדי לאסוף ראיות במשפט אזרחי.

חוקרים פרטיים משתמשים לעתים קרובות בטכניקות מעקב כמו נקודות משיכה ומצלמות נסתרות כאשר הם מנסים לאסוף מידע על היעד שלהם.

חקירות פרטיות יכולות להתבצע על ידי חוקר, שהוא בלש פרטי או מי שעובד בחברת חקירות. ישנם גם חוקרים פרטיים רבים שעובדים כפרילנסרים ועושים תיקים משלהם.

חוקרים פרטיים נשכרים לעתים קרובות כדי לחקור מקרים של גניבה, נעדרים או בגידה.

ניתן לשכור חוקרים פרטיים לחקור את הדברים הבאים:

-הונאה: זה כולל כל סוג של פשע פיננסי כגון מעילה, גניבת זהות והונאת ביטוח.

-נעדרים: חקירות אלו יכולות לכלול איתור אדם שנעלם או בירור מה קרה להם.

-בגידה: חוקרים פרטיים עשויים להישכר כדי לברר אם בן הזוג בוגד בבן זוגם.

חוקרים פרטיים משמשים פעמים רבות לחקירת בגידות

באמצעות מעקב אחר פעילות בן הזוג בטלפון הנייד. הם יכולים לשמש גם כדי למצוא נעדרים או אנשים שנחטפו. חוקרים פרטיים יכולים לשמש גם לחקירות הונאה כמו קביעה אם מישהו מבצע הונאת רווחה על ידי עבודה מתחת לשולחן וגביית הטבות ממשלתיות בו זמנית.