Site icon מקומונט לוד

חידוש שיש – יוקרה, פאר ואסתטיקה

אנשים רבים, כאשר הם נשאלים איזה ריצוף הוא יוקרתי ואלגנטי בעיניהם, משיבים בלי להסס: ריצוף שיש. הם צודקים. הריצוף הזה נחשב לאיכותי מאוד, ומי שרוצה להפוך את הדירה או את המשרד לארמון יוקרתי ומפואר יכול להשיג את המטרה הזו בקלות עם האבן המרהיבה הזו.

הבעיה היחידה של השיש – והיא משותפת לכל סוג ריצוף באשר הוא – היא שגם השיש מתעייף, נסדק, דוהה ומתיישן. המשמעות היא שהניצוץ שהיה לו ביום הראשון קצת נעלם אחרי שנתיים או שלוש, וברגע שזה קורה אנחנו מתלבטים בין שתי חלופות. האם עדיף לבצע חידוש שיש או להחליף את האבן העייפה בדגם צעיר יותר?

התשובה, ללא כל היסוס, היא האפשרות הראשונה. חידוש שיש יחסוך לכם זמן, כסף, אנרגיות והמון כאבי ראש. אתם רק צריכים חברת פוליש וניקיון מקצועית שתגיע לכמה שעות של עבודה בסופן הבית והמשרד ייראו חדשים ונוצצים.

איך מבצעים חידוש שיש?

ככה מטבח צריך להראות. צילום: pixabay

חידוש שיש, התהליך שמחזיר לריצוף היוקרתי את הברק, הוא תהליך שצריך להתבצע בקפידה רבה. בשלב הראשון יתבצע אבחון מעמיק לזיהוי מצבן של הרצפות, וזאת כדי להבין גם מה חומרת המצב וגם איזו שיטה תסייע בשיקום.

כחלק מהאבחון נבחנים גם הרווחים בין הרצפות השונות, מידת הלכלוך שהצטבר בהן, רמת השריטות והפגמים, וכמובן סוג השיש והחומרים הנכונים ביותר עבורו. רק לאחר שיבוצע אבחון מעמיד ויסודי מאוד ניתן יהיה לתכנן את המשך התהליך, כאשר במקרים רבים הליטוש הוא אינטנסיבי יותר, בעוד באחרים יידרש מהלך פשוט ומהיר יותר.

כך או כך רצוי לבחור בחברת פוליש וניקיון מקצועית המתמחה בפוליש בכלל, וגם בחידוש שיש בפרט. חברה מקצועית כמו קליניקס תוכל להציע לכם את הפתרון המדויק עבורכם.

חידוש שיש – הניקוי עצמו

לאחר האבחון ועם תכנית עבודה ברורה מאוד, אפשר להמשיך לשלב הפרקטי. כעת יחל ניקיון יסודי של השיש, וגם של החריצים בין הרצפות. זהו צעד משמעותי מאוד שמאפשר העלמה של כל גרגר אבק וכתם שאי פעם הצטברו על השיש. בתום הניקיון ימולאו החריצים בחומר מתאים, ועם מכונת ליטוש יבוצע קרצוף למשטח כולו.

חידוש שיש בשיטה הזו מאפשר הסרה מלאה של הלכלוך, יישור הסדקים ויצירת מראה חלק ומבריק הרבה יותר. בסוף ניתן להוסיף גם צעד אחד נוסף, הברקה קריסטלית. אם תעשו את זה אתם עומדים לגלות עד כמה נוצץ השיש שלכם יכול להיראות. זאת בזכות שכבת ההגנה הקריסטלית שתבטיח לכם תוצאה לטווח ארוך. אפשרות אחרת היא למרוח סילר (חומר איטום) שישיג את המטרה אף הוא.