Site icon מקומונט לוד

ח”כ אוהד טל סייר ברמלה: “פגשתי היום חלוציות וציונות בעוצמות הכי גדולות שניתן לתאר”

ח”כ אוהד טל (הציונות הדתית) הגיע היום לביקור בגרעין התורני ברמלה. ח״כ טל: “פגשתי כאן היום חלוציות וציונות בעוצמות הכי גדולות שניתן לתאר”

ח״כ אוהד טל מהציונות הדתית הגיע היום (א) לסיור בגרעין התורני בעיר רמלה. במהלך הסיור נפגש עם מנכ”ל הגרעין מוטי אהרון שסקר בפניו את הפעילות הענפה של הגרעין בכל השכונות ובפרט בתחומי החסד, הבטחון והזהות היהודית בעיר.

עוד סייר בבית מדרש רמלה שהוקם בשנה האחרונה. חבר הכנסת שוחח עם אברכי הכולל ורבני הגרעין המשמשים כרבני קהילות בעיר ושמע מהם על עשייתם החברתית והוספת אור התורה ברמלה.

ח”כ טל סייר בשכונת עמישב ופגש משפחות ותושבים שתיארו בפניו את הפריחה האדירה שהגיעה לשכונה בעקבות תוספת המשפחות הצעירות בשנים האחרונות.

התושבים הציגו בפניו גם את החששות והאתגרים הרבים מאז אירועי שומר החומות ועד היום וביקשו כי יפעל להוספת הביטחון והשקט בשכונה. המשפחות הדגישו את החשיבות הרבה בהבאתן של משפחות נוספות שיצטרפו למשימה הציונית והלאומית בעיר.

בהמשך נפגש עם הרב אריה הנדלר, ראש ישיבת ההסדר ושוחח עם תלמידי הישיבה על האתגרים המרכזיים של עם ישראל ומדינת ישראל בדורנו.

ח”כ אוהד טל מסר בתום הביקור: “נחשפתי היום לעשייה ציונית וחלוצית מהמעלה הראשונה. משפחות הגרעין הותירו בי רושם עז, מפעלי החסד שהקימו כאן לצד מגוון המיזמים בתחומי הזהות היהודית, חיזוק התושבים הוותיקים והוספת התורה בעיר הם לא פחות מהשראה.”

עוד הוסיף: “אני וחברי מחוייבים לחזק את העשייה החשובה הזו, נפעל לחיזוק המשילות בעיר בכלל ובשכונה בפרט ונרומם את הדגל מעלה מעלה.”