Site icon מקומונט לוד

ח”כ פולקמן במפגש עם חברי קהילת החרשים בלוד: “נפעל לסייע ולהקל עליכם ככל שניתן”

מפגש מיוחד נרשם ביום חמישי שעבר בעיר לוד, במהלכו פגש ח”כ רועי פולקמן, יו”ר סיעת ‘כולנו’ את קהילת החרשים בעיר. את הפגישה יזם, רפי יקותיאל, המתמודד לרשימת מועצת העיר לוד מטעם מפלגת ‘כולנו’ ואת הדברים שנשא ח”כ פולקמן העבירה לנוכחים בקהל, מתורגמנית לשפת הסימנים.

“אני אוהב אותך” בשפת הסימנים. צילום: יחצ

המפגש בין חבר הכנסת ועשרות מחברי הקהילה נערך בשכונת ‘גני אביב‘ ובמהלכה תיאר פולקמן את פעילותו בכנסת וסיפר על עבודת המפלגה במהלך כהונת הממשלה הנוכחית. בין היתר, שוחחו על פוליטיקה, כלכלה ועל סוגיות שונות בנושאי דיור, דוגמת שכירות, דיור למשתכן, ואף הועלו קשיים ומצוקות של דיירים המתגוררים בדירות ‘עמידר’.

לדוגמה, אחד הנוכחים בקהל סיפר כי אין לו הון עצמי ושאל איך יוכל לרכוש דירה בלי שיש לו יכולות כלכלית ראשונית, אחר שאל אודות הצעת החוק של ח”כ פולקמן לפיה ייבנו שכונות המיועדות לשכירות לטווח ארוך, ובסיום המפגש אף הודיע כי ינסה לסייע ולקדם פתרון למספר סוגיות שונות שהעלו האנשים בקהל, דוגמת תלונה לפיה בועת המתורגמנית לשפת הסימנים בשידורי הטלוויזיה קטנה מדי.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

המפגש נמשך למעלה משעה, במהלכו בעיקר ענה חבר הכסת על שאלות מהקהל, ואת האירוע חתמו כולם בתמונת סלפי משותפת בה סימנו בשפת הסימנים את המילה ‘אני אוהב אותך’.

האירוע כולו נערך בתרגום לשפת הסימנים. צילום: יחצ

“ברצוני להודות ליו״ר סיעת כולנו ח״כ רועי פולקמן שנענה לקריאתי המהירה והגיע להקשיב למצוקתם של קהילת החרשים בעיר בלוד” אמר רפי יקותיאל המתמודד לרשימת מועצת העיר לוד. “הגעתו המהירה של ידידי ח״כ פולקמן משדרת מסר וחשיבות רבה של אישי ציבור המגיעים לשים חותם בעזרה לציבור. במהלך הכנס ניתנה הזדמנות לקהילת החרשים להעלות בפניו את מצוקתם וחלקם קיבלו מענה אישי. המסר העיקרי שיוצא מהכנס החשוב הזה שלתושבי לוד יש אוזן קשבת בכל הנוגע לבעיותיהם. אני מתחייב להפוך כל אבן על מנת להביא אישי ציבור כדי לתת מענה מהיר לתושבים.

חבר הכנסת, רועי פולקמן אמר לאחר האירוע כי “מדובר במפגש חשוב מאין כמותו והוא מהווה עבורי אפשרות לפגוש מצוקות של אנשים בצורה בלתי אמצעית. הפעילות בעיר לוד עם קהילת החרשים היא מבורכת ושמחתי לראות אותה מקרוב ולשוחח עם האנשים. נפעל ככל יכולתנו לסייע בסוגיות שונות שהועלו פגישה לרווחתם ובתקווה להקל עליהם במה שניתן”.

את האירוע יזם המועמד למועצת העיר, רפי יקותיאל. צילום: יחצ

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<