Site icon מקומונט לוד

חנוכת הבית (ספר) | בטקס משותף להורים ולתלמידות נחנך בית ספר ‘נועם נריה’ בנות

מעמד חנוכת הבית לבית ספר ‘נועם נריה’ בנות התקיים בטקס מרגש וחגיגי, בנוכחות ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, סגנו ומחזיק תיק החינוך – יוסי הרוש, ראש רשת ‘צביה’, רשת המנהלת ששה בתי ספר בעיר – הרב שמחה וייסמן ומנהלת בית הספר – אפרת עמנואל.

הטקס נפתח בשירה מרגשת של בנות ביה”ס בשיר “אני ואתה נשנה את העולם”, כי להיות חלק מ”בית ספר צומח” חדש ומיוחד כל-כך זוהי זכות. הראשוניות של כל מעשה, חדוות היצירה בכל שלב, החזון שמחולל את המציאות והיכולת להיות האנשים שמשנים את העולם.

מנהלת בית הספר – אפרת עמנואל אמרה כי “אנו מתחייבים להמשיך את הרוח הגדולה של ההתחלה הנרגשת והמיוחדת הזו, להמשך התפתחות בנייה ועשייה. זכינו לשפע של משאבי חומר וחובת ההוכחה עלינו למלא ברוח ובתוכן”.

יאיר רביבו נואם בפני משתתפי חנוכת בית הספר החדש. צילום: דוברות

בתום הטקס התקיימה פעילות להורים שנתנה הזדמנות למפגשי למידה מגוונים ואינטימיים בין הורה לתלמידה, עם שש תחנות: יצירה, לימוד בחברותא, משימות ספורטיביות, העצמה רגשית, קיר של שמות והאבנים הגדולות – ביקור בכיתת האם והתנסות במרכזי הלמידה השונים, כאשר כל תלמידה מציגה בפני הוריה את תהליכי הלמידה שהיא חווה.

ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו שנכח בטקס, דיבר על כך שישנם 44 תלמידות בבית הספר, כמניין נרות חנוכה ועל האור שלהן, אותו הן מפיצות לסביבה. רביבו איחל להנהלת המוסד, צוותי החינוך ולתלמידות, שנת הצלחה וחורף בריא.

עוד השתתפו: רב הגרעין התורני – הרב ישראל סמט, שדיבר על חלום הקמת ביה”ס שהפך ב”ה למציאות. הרב אליהו קבדה, שדיבר על חשיבות ההשכלה בשילוב מתיקות הקודש. יו”ר הנהגת ההורים, הדר ארנון שהודתה לעיריית לוד והעומדים בראשה, על שקידמו ותמכו בפתיחת ביה”ס. מפקחת בית הספר – רחלי ויסברד. נציגת הסתדרות המורים במחוז – מרים פרידמן, בכירים נוספים ועובדי עירייה.