Site icon מקומונט לוד

חשיבות בקרת האיכות בסין ליבואנים מישראל

מעוניינים לייבא סחורות ומוצרים שונים מסין וחוששים מאיכות הייצור ומתקלות שונות? הידעתם כי ניתן לבצע בקרת איכות לאיתור תקלות בשלבי הייצור במפעלים בסין באמצעות ספק ישראלי מקצועי ואמין?

ובכן, בקרת איכות היא תהליך שנועד לגלות ולאתר תקלות במוצרים בשלבי הייצור – זהו תהליך חשוב וקריטי בייצור שנועד להבטיח שרק מוצרים תקינים בהתאמה להנחיות התכנון והמפרט הטכני יגיעו ללקוח הסופי. כאשר מייצרים בסין חשיבות בקרת האיכות היא גבוהה במיוחד כיוון שיש יצרנים מקומיים במדינה הגדולה המנסים לחסוך עלויות או לשווק מוצרים שלא בהתאם לתכנון ולדרישה של הלקוח הישראלי.

תהליך בקרת איכות בזמן הייצור

בקרת איכות מיושמת בזמן תהליך הייצור, יש מספר שיטות המאפשרות ללקוח לחסוך עלויות ומשאבים כמו זמן וכסף. כאשר מייצרים פריטים שונים בסין קיים חשש בקרב היבואנים לקבלת מוצרים פגומים לאחר קבלת הסחורה בישראל, ואז כבר מאוחר מדי לתקן אותם או לעצור בזמן אמת את תהליכי הייצור אצל הספק הסיני כדי לפתור את הבעיה.

בדרך כלל תהליך בקרת האיכות במפעלי הייצור בסין מבוסס על בדיקות ידניות קפדניות בשלב ייצור המוצרים, למרות שיש גם אפשרות ליישם תהליכי בקרה אוטומטיים באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ועזרים טכנולוגיים כמו חיישנים וכדומה.

לבקרת האיכות תועלת רבה עבור היבואן הישראלי שמייצר את מוצריו בסין או רוכש מוצרים מהמלאי של הספק. תהליך בקרת האיכות במפעלי הייצור בסין נועד לבדוק את המוצר והאם הוא מתפקד כראוי, עומד בעומסים הנדרשים, מותאם לדרישות המחייבות של מכון התקנים הישראלי ועוד.

מאחר ובזמן הייצור בסין היבואן הישראלי לא יכול לשהות במקום בגלל המרחק ועקב אילוצים אחרים, חשוב לשכור שירותי בקרת איכות מספק ישראלי מקצועי ויעיל המתמחה בכך ומציע צוות מקומי מנוסה בסין.

למה חשוב לבצע בקרת איכות בהזמנות מסין?

בקרת איכות. תמונה pixabay

בקרת איכות בסין עבור יבואנים מישראל מבוססת על בדיקות קפדניות, ידניות ו\או אוטומטיות, בהתאם למפרט הטכני שהיבואן סיפק ליצרן הסיני ולצוות בקרת האיכות, תוך התייחסות לתפקוד המוצר ואיכותו. בקרת האיכות במפעלי הייצור בסין נחוצה עבור היבואן הישראלי מסיבות רבות כגון:

שלב קריטי בתהליכי הייצור

כל יבואן יודע כי היצרנים בחו”ל, ובמיוחד במדינות כמו סין, עלול לשגות ולייצר פריטים לא בהתאם לתכנון ולמפרט הטכני. יש יצרנים בחו”ל המנסים לחסוך עלויות לכן הם משתמשים בחומרי גלם פשוטים יותר ולא בהתאם לחוזה ולתכנון המפורט של היבואן, ולעיתים הם מספקים פריטים פגומים בשוגג או בכוונה.

באמצעות יישום תהליכי בקרת איכות בסין על ידי חברה מקצועית המתמחה בכך, היבואן הישראלי זוכה לראש שקט, הוא נמנע מבעיות העלולות להסב לו נזק כספי ופגיעה בתדמית, תביעות בבית משפט ועוד.