Site icon מקומונט לוד

חשיבות צמצום היקפים בעולם המודרני

תחום ההרזיה והתחום של צמצום היקפים מעסיק אנשים רבים. התחום הזה, שיכול להיות חשוב ואפילו קריטי עבור חלקנו, יכול להיות מבלבל מאד. דיאטות שונות שיוצאות חדשות לבקרים עשויות לא רק שלא להוביל לתוצאות אלא אף לגרום לנזקים. רבים מאתנו כבר עברו ניסיונות להוריד במשקל ולעצב את הגוף אך חוו אכזבות רבות.

המאמץ לשנות את המראה האישי וחוסר היכולת להגיע לתוצאות הרצויות בזמן סביר, יכול להיות מתסכל מאד. עם זאת, אי אפשר להפסיק לנסות וזאת כיוון שצמצום ההיקפים משפיע על הבריאות הפיזית לצד הרגשית.

השפעת צמצום היקפים על הביטחון העצמי

מבט לא מרוצה במראה עלול להשפיע על היום שלנו. הוא יכול להיות מתסכל למדי ולגרום לנו לחוש פחות ביטחון בעצמנו. אין זה משנה במה אנו עובדים, מהי רמת ההשכלה שלנו וכמה כסף אנו מרוויחים, התחושה זהה אצל כולם. צמצום היקפים הוא חלום שרבים מאתנו רוצים להגשים והתוצאות מביאות לעלייה בביטחון העצמי.

השיטה לצמצום ההיקפים חשובה לא פחות מאשר התוצאה. ככל שאנו מתאמצים יותר התסכול שלנו עלול לעלות. הסיכוי להתמיד בדיאטה (ובמיוחד באחת קיצונית) ולהגיע לחדר הכושר באופן קבוע הוא נמוך. הסיבות לכך רבות, בהן סדר היום העמוס לצד הקושי האמתי בשיטות השונות.

לעתים גם עבודה קשה אינה עוזרת

ישנם מצבים בהם גם עבודה קשה בשינוי התזונה ובחדר הכושר לא עוזרים. יכולות להיות לכך סיבות שונות אך התוצאה היא תסכול, מראה שאינו רצוי וגם עודף שומנים, שהוא בפני עצמו אינו בריא לנו. במקרים כאלה, הקושי הוא כפול, גם לבצע שינויים אמתיים בחיים וגם לעבור אכזבה מחוסר ההצלחה לצמצם את ההיקפים.

צילום: Pixabay

גם במקרה כזה נכנסת הרפואה הקוסמטית. בעבר, אם היינו רוצים לעבור תהליך של צמצום היקפים, היינו צריכים לפנות אל הרפואה הכירורגית לתהליך כואב שדורש בסיומו התאוששות. היום לשמחתנו ישנם פתרונות זמינים ונוחים יותר שמובילים לתוצאות מעולות.

ליהנות ממראה הגוף המתאים לנו

החשיבות של מראה הגוף שלנו גבוהה. אנחנו לא יכולים להתפשר על אי הנוחות הכרוכה בגוף שאינו מתאים לנו. אין זה משנה מהן הסיבות שהובילו אותנו לקבל החלטה לבצע שינוי, החשוב הוא שאנחנו יכולים לעשות זאת, ליהנות מצמצום היקפים בבטחה, יעילות וללא התערבות פולשנית. כל זה בלי לעבוד קשה מדי בחדר הכושר ואפילו בלי לשנות את התזונה שלנו באופן קיצוני ולסבול מרעב.

בעזרת מכשור מתקדם ניתן לבצע טיפולי צמצום היקפים שאינם כוללים התערבות כירורגית וחתך בעור. הטיפולים לוקחים בכל פעם קצת יותר משעה ובסיומם אנחנו יכולים לחזור לשגרת היום שלנו. זהו שינוי משמעותי שמאפשר לכל אחד ואחת מאתנו ליהנות מהמראה עליו חלמנו בלי לסכן את עצמנו. הרעיון של המכשור החדיש הוא להרוס את רקמות השומן והתוצאות נראות תוך חודשיים עד שלושה חודשים.