Site icon מקומונט לוד

חשיפה: כך תיראה ה״עיר החדשה״ באזור בן שמן

כחלק מההסכם של חברת אאורה עם ועד אגודת מושב בן שמן, יוצא לדרך פרוייקט “אאורה בן שמן” כחלק משכונת נופי בן שמן החדשה. כיצד תשפיע התכנית, המתפרסת על שטח של 860 דונם, בסמוך למושב בן שמן, על העיר לוד ועל המרחב הסובב אותה?

התוכנית החדשה של חברת אאורה בבן שמן תכלול כ-4000 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה, פארק ענק שיקרא “פארק הנחלים” שיכלול אגם על גדות נחל גזר ואמפיתאטרון בשטח של כ-180 דונם. השכונה החדשה תרושת בשבילי אופניים, היא תבנה כשכונה מודרנית וירוקה ותוקם בה קרית חינוך משמעותית מגן ילדים ועד לבתי ספר תיכון שישרתו את תושבי השכונה.

אאורה בחרה את המגרשים שיוקצו לה מול רמ”י. בשלב א’ יוקמו 334 יח’ ובשלב ב’ 166 יח’. בסך  הכל ייבנו 500 יח’ בבינוי של 10 עד 24 קומות. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול 3,4,5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים. מחירי דירות במכירה מוקדמת: שלושה חדרים החל מ-1,390,000 ₪, ארבעה חדרים החל מ-1,590,000 ₪, חמישה חדרים החל מ-1,750,000 ₪.

4,000 יחידות דיור, סמוך לפארק ולנחל. הדמיה: Viewpoint

יעקב אטרקצ’י, מנכ”ל ובעלי אאורה: “אני מתרגש להכריז על היציאה לדרך של פרוייקט “אאורה-בן שמן”, הפרוייקט יותאם לכלל הגילאים ובייחוד למשפחות צעירות. פרוייקט המשלב תכנון מודרני ושטחים ירוקים- לרבות פארק רחב ידיים. מדובר בפרוייקט משמעותי שצפוי לשנות את פני אזור השפלה, אאורה גאה להמשיך להוביל פרוייקטים איכותיים בישראל בתחום היזמות ובתחום ההתחדשות העירונית”.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, הוסיף “נופי בן שמן תהיה אחת השכונות היפות, הירוקות והמבוקשות בארץ. היא מתוכננת כשכונה מודרנית וירוקה, ומאופיינת בהתייחסות אורבנית מתקדמת תוך מתן דגש רב לתושבים”.

נציין כי לצד הפעילות בתחום היזמות, איתור קרקע בבעלות פרטית בעלות תב”ע מאושרת והמצטיינות במיקומים אטרקטיביים, חברת אאורה ממשיכה בפעילות הענפה בתחום ההתחדשות העירונית. כל זאת כחלק ממטרות החברה לפתח מתחמי מגורים היוצרים מציאות עירונית עדכנית.

חברת אאורה דורגה כחברה המובילה בישראל בדירוג המדד להתחדשות עירונית עם אלפי יחידות דיור מתוכננות ובבניה בפרויקטים של פינוי-בינוי. כיום, אאורה מקדמת כ-30 פרויקטים של התחדשות עירונית והיא החברה היחידה בישראל שבתחילת שנת 2019 נמצאה בשלבי ביצוע ובניה בפועל של ארבעה פרויקטי ענק בהתחדשות עירונית. חברת אאורה בונה שכונות למגורים הן בעסקאות פרטיות, והן בפרויקטי התחדשות עירונית, וזאת ללא השתתפות ב”מחיר למשתכן”.