Site icon מקומונט לוד

טורניר פטאנק עוטף דור צעיר

טורניר פטאנק
טורניר פטאנק להפגת מתחים. קרדיט: דוברות

“גם בכוח הרוח הספורטיבית, ננצח” – כך אומר יואב דרור, המוביל בשנים האחרונות את ענף הפטאנק בלוד במסגרת מועדון פ.ל.א פטאנק שפועל בשכונת גני אביב. “טורניר עוטף דור צעיר”, כך הוא קרא לטורניר שקיים בשבוע שעבר, בהשתתפות מועדון הפטאנק של גני אביב.

מספר יואב: “אין ספק שאחת הבעיות בתקופה הביטחונית שנכפתה עלינו, היא תעסוקת הילדים הצעירים. לימודים בזום יותר משבועיים, מתח ולחצים, שעמום, חוסר בפעילות גופנית ספורטיבית, הם דברים לא בריאים בלשון המעטה”.

יואב דרור, מנהל מועדון הפטאנק גני אביב, שהתנדב בין היתר בעזרה בטיפול בלולים של מושב מבקיעים שבצפון הרצועה, מצא לנכון להקדיש זמן, בין לבין, לילדי המועדון שלו.

בכפוף להנחיות פיקוד העורף, התכנסו כ-20 שחקני פטאנק, כאשר שחקנים בוגרים ממועדון ראשון לציון נענו לפנייתו, “לעטוף”. את צעירי המועדון הלודאי.

אבי בריח, אורלי גליק, יקי ספורטה, ספורטאים ותיקים שאימצו מזמן את ילדי מועדון “פ.ל.א. פטאנק אלופים לוד”, התייצבו ביום חמישי האחרון לטורניר קליל, “עוטף דור צעיר”.

אגף הספורט, בסיוע ובתמיכה מוראלית של מאיר אליהו וירון זרד, נתנו את ברכתם לקיום הטורניר, לאחר שווידאו שהכול מתנהל בהתאם להנחיות, בהמשך הם הכינו גם מדליות שעל גביהן הוטבעה הסיסמה “יחד ננצח”, אותן חילקו למשתתפי הטורניר. גם פיצות וקרחונים היו חלק מהפינוקים.

יואב דרור סיכם את הטורניר המוצלח: “עוברים על הספורטאים ימים לא קלים. זה המעט שאפשר להעניק לילדים הגיבורים שלי. תודה לעיריית לוד ולאגף הספורט ותודה ענקית לליטל, מנהלת תיכון “דרכא”, על העזרה וההבנה. ליטל היא המרחב המוגן שלנו”.