Site icon מקומונט לוד

טיפול בפרחי באך – לשיפור איכות החיים

כמה פעמים ייחלתם לעצמכם להשאיר מאחור מצוקות נפשיות ורגשיות שפוגעות באיכות החיים שלכם? כאלו ששום פסיכולוג או פסיכיאטר לא הצליח לפתור באמצעות שיחות או תרופות? על פרחי באך כבר שמעתם? מדובר בשיטת טיפול אלטרנטיבית שעוזרת לאינספור אנשים בכל רחבי העולם והגיע הזמן שגם אתם תנצלו אותה ותשפרו את איכות חייכם. מהם פרחי באך? באילו בעיות הם יכולים לטפל? ומהם יתרונות הטיפול לעומת טיפולים אחרים? קראו את השורות הבאות ותקבלו את כל התשובות.

טיפול בפרחי באך – מה זה בדיוק?

שיטת פרחי הבאך הומצאה על ידי רופא אנגלי בשם באך, אשר גילה כ-38 פרחים אשר מסוגלים להשפיע על תדרים אנרגטיים שונים בגוף ולהחזירו לאיזון מבחינה נפשית ורגשית. הפרחים הללו משפיעים רק לאחר שנרקחים מהם תמציות באופן מדוייק ובהתאמה אישית לכל מטופל. הפרחים השונים מחולקים ל- 7 קבוצות משנה, כאשר כל קבוצת פרחים מיועדת לטפל במגוון רחב של בעיות רגשיות נפוצות. קבוצה מספר 1 מטפלת במצבי פחד וחרדה, קבוצה מספר 2  במצבי חוסר ביטחון, קבוצה מספר 3 במצבי ניתוק מהמציאות, קבוצה מספר 4 במצבי בדידות, קבוצה מספר 5 במצבי רגישות יתר, קבוצה מספר 6 במצבי ייאוש וקבוצה מספר 7 במצבי דאגת יתר.

בתוך כל קבוצת משנה תוכלו למצוא כמה סוגי תמציות שיכולים להתאים למצבים שונים בחיים,

דוגמת התמודדות עם פרידה מאדם אהוב, חרדה חברתית קשה, התקפי זעם ואלימות, בעיות קשב וריכוז, בעיות שינה, בעיות אכילה ועוד. תוכלו לרכוש תמציות מוכנות בהתאם לסוג הבעיה ממנה אתם סובלים, אך העדיפות היא לעבור אבחון אצל מטפל שמתמחה בנושא, כך שלאחר תשאול מפורט הוא יוכל להפיק עבורכם את התמצית המתאימה ביותר.

תמונה: Depositphotos

תוך כמה זמן מרגישים בשינוי?

את תמציות פרחי הבאך עליכם לצרוך מספר פעמים ביום, תוך טפטוף של 2 עד 4 טיפות בכל פעם לתוך כוס מים. ההשפעה של הטיפול הינה הדרגתית ומשתנה בין אדם לאדם, כשניתן לומר כי השינוי יורגש תוך ימים בודדים ועד שבועות. במידת הצורך ימליץ לכם המטפל ליטול יותר טיפות מתמצית הפרחים שניתנה או לחלופין, לשלב מספר תכשירים יחד על מנת להגיע לאפקט המיטבי. לידע המקצועי והניסיון של המטפל חשיבות מכרעת בהצלחת הטיפול והשפעותיו לאורך זמן.

פרחי באך – היתרונות הנוספים שעושים את ההבדל

כאמור, אינספור מטופלים ברחבי העולם כבר משתמשים לאורך שנים בשיטת פרחי הבאך ומדווחים על שיפור ניכר באיכות החיים שלהם. זוהי סיבה מספיק טובה שאמורה לגרום גם לכם לנסות אותה. מעבר לזאת, ניתן לציין עוד יתרונות נוספים שגורמים לרבים להעדיף את שיטת הטיפול הזו על פני שיטות אחרות. ראשית כל, העובדה כי הטיפול מתאים לכל גיל ולכל מצב רפואי, כולל תינוקות (למטרות גמילה מחיתולים, הנקה, מוצצים ומניעת התקפי בכי), ילדים (למשל במקרי תלותיות יתר או קנאה בין אחים) קשישים ואפילו נשים בהיריון, ושנית, עצם זה שהטיפול בפרחי באך אינו טומן בחובו שום תופעות לוואי כלשהן.