Site icon מקומונט לוד

טיפול – זו לא בושה

מצבים שונים בחיים שלנו עולים להוביל אותנו לכדי חוסר תפקוד ומשבר נפשי, בין אם דרך דיכאון המקשה על תפקוד יומיומי ועד לחרדות המשבשות את שגרת החיים עצמה. במקרים כאלו נוכל להסתייע בליווי מקצועי של פסיכיאטר פרטי מומלץ, אשר יעניק לנו את המעטפת הנכונה והבריאה ביותר עבורנו. כך נוכל להיעזר לא רק בטיפול המתבסס על שיחות ותהליכים נפשיים, אלא להסתייע בעת הצורך גם בתרופות ומומחיות מדויקת יותר עבורנו או עבור הקרובים לנו. בבחירה של איש מקצוע המומחה בצורה נפלאה בבריאות הנפש, מומלץ להגיע אל דוקטור אביתר שגב מומחה בפסיכיאטריה, בקליניקה פרטית נעימה ורגועה בפארק המדע בנס ציונה – רחובות.

credit Pixabay

היתרונות של פסיכיאטר פרטי

במרבית המקרים, זמינות פסיכיאטר פרטי מומלץ תהיה גבוהה יותר בהשוואה למסגרת הציבורית. במקרים אקוטיים נוכל לפנות ישירות אל הפסיכיאטר המטפל, ולקבל מענה ומעטפת מכילה בתוך זמן קצר. פסיכיאטר פרטי יידע להעניק לנו במקרים כאלו לא רק מענה חד פעמי, אלא גם מעקב ארוך טווח לפי בחירתנו. עם זאת חשוב לציין כי במקרים אקוטיים מסוימים הפסיכיאטר עשוי להנחות אותנו, עוד טרם ההגעה למרפאה, לגשת לחדר מיון על מנת לבצע בדיקות שונות, כדי לשלול מצבים רפואיים שונים.

בבחירת פסיכיאטר פרטי נוכל לא רק לבחור טיפול הרבה יותר אישי, אלא נוכל להתאים גם את האלמנטים השונים – מקום הטיפול, בחירת מטפל וההחלטה אם להמשיך ולהגיע אליו – על פי שיקול דעתנו החופשי.

 

מענה רחב יותר

בחירה בפסיכיאטר פרטי מומלץ מאפשרת לא רק ליהנות מכל היתרונות שציינו לעיל, אלא גם להתאים את סוג הטיפול לו אנו זקוקים, כמו למשל פסיכוגריאטר, פסיכיאטר המתמחה בבעיות ילדים, טראומה ועוד. כל אלו יוכלו לקבל לא רק מסגרת מתאימה ומכילה, אלא להתקבל גם בהתאם למורכבויות עימן מגיעים המטופלים.

בכדי לקבל טיפול מקצועי ואמין, כדאי לפנות אל דוקטור אביתר שגב מומחה בפסיכיאטריה עם ניסיון בסקטור הציבורי והפרטי.