Site icon מקומונט לוד

טרור כלכלי: גלגלי מספר כלי רכב בשכונת רמת אלישיב נוקבו הלילה. המניע עדיין לא ברור

דווקא אחרי תקופת רגיעה של מספר שבועות באירועי הוונדליזם כלפי כלי רכב ובניינים בשכונת רמת אלישיב, הבוקר התעוררו מספר תושבים למציאות חדשה-ישנה. תושב השכונה: “האמת, עושה חשק לעזוב את העיר”

לפני מספר חודשים שטף גל של אירועי ונדליזם את שכונת רמת אלישיב, כשכמעט מדי שבוע ספגו התושבים אירועי אלימות בדמות שבירת מראות כלי רכב, צמיגים מנוקבים ואף כתובות גרפיטי על קירות הבתים המשותפים.

לאחר התערבות העירייה והזהרות שניתנו לתושבי המתחם הסמוך בו מתגוררות מספר משפחות ערביות ומהן יצאו לפחות חלק מהמפגעים חלה בשכונה רגיעה מסוימת ולאחרונה, אף החלה העירייה בהקמת גן משחקים ציבורי עבור תושבי המתחם, ככל הנראה כחלק מההסכמות אליהן הגיע ראש העיר עם התושבים.

אחד אחרי השני, לפחות חמישה כלי רכב. צילום: פרטי

הבוקר, התעוררו קבוצות הווטסאפ השונות של תושבי שכונת רמת אלישיב כשבזה אחר זה שלחו תושבים שונים תמונות של גלגלי רכביהם מנוקבים וקרועים.

יש לציין שבשלב זה טרם ידוע הגורם האחראי ואין לשלול שמדובר בעבריינים מחוץ לשכונה ואף מחוץ לעיר.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

עפ”י דיווחי התושבים, תלונות הוגשו למשטרה, ויחד עם הפיקוח העירוני צפוי להעשות שימוש במצלמות העירייה הפזורות באזור על מנת להגיע אל אותם מפגעים.

“חייבים לעשות סוף לאלימות הקבוע הזו,” אמר אחד מתושבי השכונה, אשר סרב להזדהות בשמו, “מדובר בעבירות רכוש קבועות. העירייה מפרסמת כל הזמן שיש מצלמות והעיר בטוחה אך בסופו של דבר, או בגלל פריסה לקויה או בגלל קוצר ידה של משטרת ישראל – העבריינים לא נתפסים, אין הרתעה, והטרור הכלכלי נמשך”.

שכונת רמת אלישיב, הבוקר. צילום: פרטי