Site icon מקומונט לוד

יאיר רביבו מסכם 9 שנות עשייה כראש העיר לוד

יום שישי האחרון היווה עבור יאיר רביבו ציון דרך במלאת 9 שנים בדיוק מאז נבחר לראשות העיר. בראיונות ובהזדמנויות שונות ציין ראש העיר כי קיבל על עצמו את תפקיד ראש העיר “בתחושת שליחות ומחויבות להוביל את העיר, וזו הזדמנות נפלאה להודות לכם התושבים ולקב”ה על הזכות שנפלה בחלקי לבנות את לוד ולהפוך אותה לאחת הערים המובילות והמרכזיות בישראל”.  

עוד ציין ראש העיר יאיר רביבו כי “המהפכה בעיר בעיצומה עם כ-100 פרויקטים בשלבי ביצוע, בתקופה זו ביססה לוד את מעמדה כאלטרנטיבה אמיתית לתושבי המרכז, בכל הקשור לאיכות החיים הכוללת בתחומי פיתוח, תשתיות, פרס חינוך, יציבות כלכלית, שיפור פני העיר, ייעול ושיפור השירות, ומגוון שירותים ופעילויות למשפחה, לילדים ולקהילה”.

בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק האישי שלו, כתב ראש העיר: “היום לפני 9 שנים שלחתם אותי לשרת אתכם. כל בוקר אני מודה לבורא עולם על הזכות הזו. נכון, זו לא משימה קלה, שבצידה עשייה ללא הפסקה עם לילות רבים ללא שינה, ועם הקרבה אישית ומשפחתית, באחת הערים החשובות והמאתגרות במדינת ישראל.

“אבל כשאנו מביטים לאחור אי אפשר שלא לפרגן על הדברים הטובים שעשינו יחד איתכם ולמענכם ועם שותפיי המדהימים למועצת העיר ולהנהלת העירייה.

שליחות ומחויבות, ראש העיר יאיר רביבו

“יש עוד הרבה מאוד מה לעשות, אבל כל שנותר הוא לבצע את התכניות הרבות שתוכננו, אושרו ותוקצבו במאות רבות של מליוני ש”ח, שכבר נמצאים בקופת העירייה, ומי היה מאמין, שעירייה שהיתה חדלת פרעון עם גרעון של 300 מליון ש”ח, היא כיום אחת הערים האיתנות פיננסית בישראל.

“היום נפתחת לה שנת הבחירות שייערכו בע”ה בעוד שנה. ועל מנת לוודא שכל הדברים הטובים מבוצעים, ואנו מחדשים את כל השכונות הוותיקות, בונים שכונות חדשות ואזורי תעסוקה, בילוי ופנאי, החלטתי יחד עם משפחתי להמשיך לקדנציה שלישית למרות הצעות רבות שהונחו לפתחי לתפקידים בכירים ברמה הארצית במישור הפוליטי, הציבורי או העסקי.

“בעיקר כי אני אוהב אתכם ומרגיש תחושת סיפוק עילאית מכל חיוך שלכם, מכל הארה והערה ומהאכפתיות הענקית שלכם שיחד אנו הופכים את לוד למקום טוב יותר.

“אני מודה לכם על התמיכה הגדולה ואשאף לאחד סביבי את כל נציגי הציבור בעיר. בע”ה נעשה ונצליח! שבת בראשית שלום!”, כך כתב ראש העיר יאיר רביבו בפוסט שהעלה.