Site icon מקומונט לוד

יבוא רהיטים מסין – הטרנד שכולם מדברים עליו

אחת האפשרויות לעיצוב ולריהוט הדירה או הבית הפרטי היא באמצעות יבוא רהיטים ישירות מיצרנים ומשווקים אמינים בסין. במקום לשלם פערי תיווך אפשר לחסוך משמעותית בעלויות וליהנות מרהיטים באיכות גבוהה, אפשר לייבא גם אריחי ריצוף וקרמיקה, גופי תאורה בשלל עיצובים מרהיבים, משטחי שיש במחירים משתלמים במיוחד, מטבחים, ריהוט גן ופריטי נוי להשלמת העיצוב.

יבוא מוצרים איכותיים מספקים אמינים

בשנים האחרונות החלו ישראלים רבים מכל המגזרים להבין את הפוטנציאל הכלכלי הגלום ביבוא מערכות ריהוט מספקים אמינים ואיכותיים בסין. מעבר לחיסכון הכספי האטרקטיבי, ניתן לרכוש רהיטים איכותיים מספקים סיניים שאינם מוכרים בישראל. חשוב לזכור כי רהיטים רבים הנמכרים בחנויות המובילות בארץ מיובאים מסין, ולמעשה היבואן מקפיץ את מחירי היצרן וזוכה לרווח גבוה, את הפער הזה ניתן לחסוך באמצעות יבוא עצמי מספקי הרהיטים בסין.

מדוע כדאי לייבא רהיטים מסין?

כאמור, יבוא רהיטים מסין נחשב לטרנד עדכני ומשתלם המאפשר לישראלים רבים להגשים חלומות ולעצב את הדירה שלהם באופן ייחודי ומקורי, בעלויות זולות בהרבה בהשוואה למחירי הרהיטים בארץ. ליבוא מסין בעזרת חברה אמינה ומנוסה המתמחה בכך יש יתרונות רבים כגון:

חשוב לדעת כי יש בסין עשרות אלפי יצרני רהיטים, באזורים שונים ברחבי המדינה העצומה בגודלה. למרות הטענה הרווחת כי מוצרים מסין אינם באיכות גבוהה, למעלה מ-5% מהיצרנים בסין עומדים בכל התקנים הנדרשים לייצור רהיטים באיכות גבוהה מחומרי גלם מעולים וברמת גימור טובה.

גם יבואני הרהיטים בארץ נוהגים לייבא מסין מגוון מערכות ריהוט כמו פינות ישיבה לסלון, פינות אוכל, מטבחים, כונניות, ספריות, שולחנות, ריהוט גן, תאורה וכדומה. באמצעות יבוא אישי ניתן לרכוש את הרהיטים ישירות מהיצרן הסיני ולחסוך פערי תיווך ועלויות גבוהות.

ליווי מקצועי מחברה אמינה עם משרדים בארץ ובסין

יש חברות רבות בישראל המציעות שירותי יבוא מסין ללקוחות פרטיים ועסקיים. לכן, מומלץ לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין רב בתחום, נציגי החברה מלווים את הלקוח לאורך כל שלבי רכישת הרהיטים והם מוודאים כי היצרן בסין ייצר את הרהיטים כפי שהוזמנו. במהלך הייצור נציגי החברה מפקחים על העבודה, מוודאים אריזה איכותית כדי להימנע מחבלות בדרך, דואגים לשילוח בסין למחסן לוגיסטי מרכזי ומשם לשילוח ימי לישראל. כאשר המכולה מגיעה לישראל, עמיל מכס מטעם החברה דואג לשחרור המטען ולהובלה לבית הלקוח, במידת הצורך ניתן להזמין שירות הכולל הרכבת הרהיטים בדירה.

יבוא רהיטים אינו דבר של מה בכך, לכן חשוב להיעזר בחברה מקצועית ויעילה, והלקוח זוכה לתמורה מלאה לכספו ולבית מעוצב באופן יוקרתי.

תמונה באדיבות: pixabay