Site icon מקומונט לוד

יועץ משכנתאות פרטי

רבים הם הזוגות, אשר מעוניינים לקחת משכנתא לרכישת דירה. לרובם אין את הידע המקיף והמקצועי בתחום וזו הסיבה שהם יעדיפו להסתייע עם יועץ משכנתאות פרטי. היועץ, יכול להתמקח מול הבנקים ולהשיג את המשכנתא האטרקטיבית בריבית המשתלמת ביותר ובתנאי החזר  חודשים שיהיו נוחים ללווים. לפי ההכנסה של הלווים ונתונים נוספים אחרים, הוא יוכל לבנות תמהיל שיתאים לזוגות המעוניינים במשכנתא וכל זאת, מבלי שהוצאות שוטפות על משק הבית לא תיפגענה או שחלילה יגיעו למצב שלא יוכלו לשלם את התשלום החודשי של המשכנתא.

הבירוקרטיה בנטילת משכנתא עשויה להיות סבוכה, אם זוגות ינסו לבצע את כל ההליך בכוחות עצמם. דבר שני, הבנק רואה רק את האינטרסים הכלכליים שלו, מה שכל יועץ משכנתאות פרטי אין לו כל אינטרס כי אם את טובתם של לקוחותיו. ליועצי משכנתאות בלתי תלויים{פרטיים}, יש את הקשרים שלהם מול הבנקים וכאשר הם שולחים את האישור העקרוני הם שולחים לכמה בנקים, על מנת לקבל אישור מהר יותר.

באמצעות יועץ משכנתאות בלתי תלוי תשלמו פחות על המשכנתא

יועץ משכנתאות פרטי. תמונה: pixabay

זוהי עובדה קיימת, היות והתכנון הנכון, הורדת גובה הריבית על סכום הקרן וכן התחרות שנוצרת בין הבנקים למשכנתאות, היא זו שיכולה לחסוך לזוגות אשר מעוניינים לקחת את המשכנתא המשתלמת והנוחה ביותר עבורם. יש לפנות אל חברת משכנתאות פרטית מוכרת, אשר עוסקת שנים רבות בתחום כך שתוכל להעמיד לרשותכם יועץ משכנתאות פרטי מטעמה, כך שילווה אתכם מתחילת הליך המשכנתא וכן, בהמשך, היות ויש לעקוב אחר החזרי המשכנתא ולוודא, כי הבנק לא חייב יותר את הלווים או שלא נעשתה אי איזוהי טעות.

רבים מנוטלי המשכנתאות, יעידו, כי אורח חייהם השתנה מאז שנטלו משכנתא ועל מנת שחייהם יהיו קלים יותר, הם בחרו  יועץ משכנתאות פרטי, אשר הקל עליהם את ההוצאה המשמעותית בכל משק בית בישראל. ראשית, ההמלצה של יועצי המשכנתאות היא לא להתחייב בתשלום החודשי על יותר משליש מגובה ההכנסות של שני בני הזוג. כאשר נוטלים משכנתא אשר מלווה את חייהם של משפחות רבות, מדובר על תקופה של בין 15-20 שנה. קשה היום להגיע לבית בישראל, בשל מחיריהם הגבוהים של נכסי הנדל”ן ולכן כל צעד בלקיחת משכנתא חייב בייעוץ אובייקטיבי של יועץ משכנתאות בלתי תלוי מחברה פרטית ומוכרת, אשר בנויה מכלכלנים ואנשי מקצוע שעברו הכשרה מקיפה בתחום של ייעוץ משכנתאות.

האם כדאי להוציא סכום כסף על יועץ משכנתאות בלתי תלוי?

לאחר שקראתם בעצמכם לבטח תבינו כי יועץ משכנתא פרטי יחסוך לכם המון בהוצאות. הסכום שתשלמו ע הייעוץ, יהיה מזערי בהשוואה לסכומים הגבוהים שתחסכו במשך שנים ארוכות של תשלומי המשכנתא. תכנון פיננסי נכון, יבצע עבורכם יועץ המשכנתאות, אשר מבין ומעודכן היטב בכלכלה בישראל ובשינויים החלים מה בכל תקופה מסוימת.