Site icon מקומונט לוד

יו”ר מפעל הפיס בביקור בכפר הסטודנטים של איילים בלוד: “אתם הופכים את החברה בישראל לטובה, שוויונית וצודקת יותר”

יו”ר מפעל הפיס רו”ח אביגדור יצחקי, סייר יחד עם חברי ועדת הביקורת של מפעל הפיס בכפר הסטודנטים של עמותת איילים בלוד ובירך את המלגאים על הפעילות החברתית שהם מקדמים בעיר. אביגדור יצחקי, יו”ר מפעל הפיס: “אנו גאים במלגאים שעושים עבודה מופלאה והופכים את החברה בישראל לטובה, שוויונית וצודקת יותר” נחמי גינייס, מנכל”ית עמותת איילים: “שיתוף הפעולה האסטרטגי עם מפעל הפיס מאפשר לנו לפעול בכל רחבי הארץ ולנתב את הכוחות הצעירים לטובת עשיה ציונית משותפת”

בשבוע שעבר ביקר יו”ר מפעל הפיס, רו”ח אביגדור יצחקי, יחד עם חברי ועדת הביקורת של מפעל הפיס, בכפר הסטודנטים של עמותת איילים בלוד. במהלך הביקור סייר יצחקי בכפר, נפגש עם הנהלת העמותה ושוחח עם הסטודנטים המתנדבים במקום.

עמותת איילים הוקמה במטרה לחזק את מפעל ההתיישבות והמעורבות החברתית בנגב, בגליל ובלוד. כפרי הסטודנטים מייצרים קרקע להכרות עם האזור והפוטנציאל הטמון בו, מעודדים חיי קהילה ועשייה חברתית. במהלך לימודיהם מתחברים הסטודנטים למקום ולאנשים, וחלקם הגדול מחליט לקבוע את עתידו באזורים אלה.

יו”ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי ומנכ”לית עמותת איילים, נחמי גינייס. צילום: יחצ

במהלך הפגישה בירך אביגדור יצחקי את המלגאים על הפעילות החברתית הענפה שנעשית על ידם בתחומי החינוך, הרווחה, והעזרה לקהילה – הן בעיר לוד והן במקומות נוספים ברחבי הארץ: “מפעל הפיס גאה במלגאים שלו שעושים עבודה מופלאה והופכים את החברה בישראל לטובה, שוויונית וצודקת יותר. נמשיך להוביל את ההשקעה בתחום המלגות כדי להרחיב את הפעילות ולכבוש שיאים חדשים בשנים הבאות”

נחמי גינייס, מנכל”ית עמותת איילים: “שיתוף הפעולה האסטרטגי עם מפעל הפיס מאפשר לנו  לפעול בכל רחבי הארץ ולנתב את הכוחות הצעירים, הסטודנטים, בני המקום ואלו שאינם בני המקום לטובת עשיה ציונית משותפת. יחד, אנו יוצרים שינוי אמיתי ובונים את עתידה של מדינת ישראל”.