Site icon מקומונט לוד

בנוכחות מאות אורחים: מועצת העיר החדשה התכנסה לישיבת פתיחה חגיגית

ישיבת מועצת העיר הראשונה. חברי מועצת העיר יצאו עם הישמע שירת התקווה. צילום: אביחי טבק

הערב נערכה ישיבת מועצת העיר הראשונה, במתכונת חגיגית במיוחד ובה הצהירו אמונים ראש העיר וחברי המועצה הנבחרים. על האירוע החגיגי העיבה תקרית לא נעימה – בסיום האירוע, עם הישמע שירת התקווה עזבו חברי מועצת העיר הערבים את האולם.

שלושה שבועות אחרי הבחירות המקומיות בלוד, בהן זכה ראש העיר יאיר רביבו באמונם של רוב מוחלט מתושבי העיר נערכה הערב במבואת היכל התרבות העירוני ישיבת מועצת עיר חגיגית, בנוכחות מאות מוזמנים, אורחים, בני משפחות וחברים של הנבחרים החדשים והוותיקים.

אך על האווירה החיובית והאופטימית שנשאה הישיבה העיבה באופן בולט תקרית לא נעימה וומיותרת כאשר עם הישמע מנגינת התקווה, בסיום האירוע הרשמי, יצאו ששת חברי מועצת העיר הערבים מסיעת אל נידא והשאירו אחריהם כסאות מיותמים שהדגישו, אולי יותר מכל, את הפער הקיים עדיין בין הרצוי למצוי בעיר לוד.

ולפני הכל, גם היתה ישיבה חגיגית ומרשימה.

בזה אחר זה עמדו חברי מועצת העיר הנבחרים, וראש העיר בראשם, והצהירו אמונים למדינת ישראל ולעיר לוד, חלקם תוך ברכת תודה ליושב במרומים ולבני משפחותיהם והתומכים.

בשיאו של הערב, נשא ראש העיר רביבו דברים, וברך את חברי מועצת העיר היוצאים, שלא נבחרו לקדנציה נוספת והודה לכל אחד מהם באופן אישי. מיד אח”כ, סקר בהרחבה ראש העיר רביבו את עיקרי מצע הקואליציה העירונית ואת תוכניותיו לעיר לוד, תוך תקווה שהיציבות והאיתנות, הן זו הכלכלית-פיננסית והן זו החברתית של העיר לוד על הפסיפס המיוחד של התושבים המרכיבים אותה, יסייעו לעיר להמשיך את מגמת הצמיחה והשגשוג הקיימות בעיר בחמש השנים שחלפו.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

בין היתר, הדגיש ראש העיר רביבו את המשך מגמת השיפור במערכת החינוך, בביטחון ובמשילות בעיר לוד ואת שאיפתו לשתף את כל חברי מועצת העיר בעשייה תוך רצון להרחיב את הקואליציה העירונית כך שתכלול את כל 19 חברי המועצה.

“30 שנה שלא כיהנה בלוד מועצת עיר וראש עיר, יחדיו, קדנציה מלאה. זה המון זמן. ברוך ה’, לראשונה השלמנו חמש שנים של עשייה בשיתוף פעולה רחב יחד עם כל חברי מועצת העיר, ואני מקווה שנצליח לנצל את הקשר הטוב ואת הרצון של כל הנבחרים בטובת העיר לוד למען קידום התוכניות הגדולות שעוד נותרו לנו עבור העיר” סיכם רביבו את דבריו.