Site icon מקומונט לוד

יש בחירות בלוד: מי הכריזה ומי שוקל להצטרף?

באירוע רב משתתפים בשבוע שעבר חנכה אשת העסקים וילידת לוד, מיכל חן סופיר, את מטה הבחירות שלה והכריזה באופן רשמי על פתיחת הקמפיין להתמודדות למועצת העיר לוד. בתוך כך, שמועות עקשניות בעיר רומזות כי מנכ”ל פרי נדל”ן עד לאחרונה, ליאור ברדוגו, שוקל התמודדות בבחירות הקרובות.

עוד חודשיים בלבד לבחירות המקומיות ועוד ועוד מתמודדים מצטרפים לקלחת הפוליטית. השבוע הייתה זו מיכל חן סופיר, אשת עסקים, זכיינית של מספר סניפי דואר באזור לוד ורמלה ודמות מוכרת מאוד בעיר.

בטקס גדול ומרשים, ובליווי עשרות רבות של תומכים, הכריזה חן-סופיר על מועמדותה ברשימה עצמאית למועצת העיר לוד.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

נזכיר כי רק לפני חודשים בודדים התמודדה חן-סופיר בפריימריז הפנימיים של סיעת ליכוד בעיר, אך לא הצליחה להתברג במקום ריאלי ועתה נראה שהיא מאמינה בכוחה לעשות זאת באופן עצמאי.

במהלך הכנס עלו לבמה תומכים רבים אשר העלו על נס את ייחודה ויתרונותיה של חן-סופיר למערכת הפוליטית בלוד, בין המברכים היו חברי מועצת העיר בעבר ובהווה עמוס חג’ג’ ואביב וסרמן וכן בובה לוי, פעילה מוכרת ברמה הארצית למען ציבור הנשים ומנכ”לית עמותה בנושא.

“זרקו אותי מהדלת, ואני החלטתי לבוא מהחלון” מיכל חן סופיר. צילום: מטה המועמדת

“ניסיתי להתמודד בתוך הליכוד, אך גיליתי שדרך שם לא אצליח להביא משהו חדש לרשימה – זרקו אותי מהדלת, ואני החלטתי לבוא מהחלון,” אמרה מיכל חן סופיר בנאומה, “בסופו של דבר, אני יודעת לקחת בשתי ידיים את מה שאני מאמינה בו ורוצה – ולהפוך אותו למציאות” הוסיפה בנאומה.

בתוך כך, על אף שמועות עקשניות בקרב פעילים מסוימים בעיר, על רצונו של ליאור ברדוגו להתמודד על ראשות העיר – הבוקר, ולבקשת מקומונט לוד, השיב ברדוגו כי בשלב זה אינו מתכוון להתמודד לראשות העיר.

“לוד היא הבית שלי וללוד ראש עיר מכהן, איכותי, ערכי ומוסרי ואין לי שום כוונה להתמודד מולו” אמר ברדוגו, “לצד כל זה, בימים הקרובים אני מתכוון להשקיע את זמני עם מספר חברים ובמאמץ אחרון לתת את הכלים לראש העיר להפוך את לוד לעיר שטוב לגור בה ולפעול לאיחוד מספר רב של רשימות איכותיות לרשימה אחת חזקה שתאפשר לראש העיר לנהל ביד חופשית את העיר” הוסיף.

מעניין יהיה להמתין מספר ימים נוספים ולראות לאן הדברים הללו יסחפו את המערכת הפוליטית בעיר, המשוסעת למספר רב מאוד של רשימות עצמאיות ונראית רחוקה מאוד מאותו איחוד רשימות עליו מדבר ברדוגו.

יכולה לעשות את זה באופן עצמאי? צילום: מטה המועמדת

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<