Site icon מקומונט לוד

יש לכם ילד נינג’ה שמטפס על הקירות? המלהקים של תכנית אתגרים חדשה מחכים לכם בפסטיבל האקסטרים בלוד!

יש לכם ילדים בגילאי 12-15? אתם חושבים שהם בכושר שיא ויש להם יכולות גופניות גבוהות במיוחד? בהפקה של תכנית אתגרים חדשה שתעלה בערוץ הילדים אתכם ואת ילדיכם. מעוניינים או מכירים כאלה – תגיעו בחול המועד פסח לפסטיבל האקסטרים בלוד – זו ההזדמנות שלהם!  

צילום: יח”צ

בחול המועד פסח הקרוב, עיריית לוד, באמצעות אגף תרבות פנאי ואירועים, מזמינים את תושבי לוד והסביבה לפעילות אטרקטיבית לכל המשפחה. הפעילות תתקיים בימים א’-ג’ בין התאריכים 21-23.04 בשדרות ירושלים בעיר. הפעילות תתפרס לאורך שלושת ימי ההפעלה, בין השעות 16:00-22:00. לאורך השדרה יתפרסו מתחמים בהשראת נינג’ה ובהם מגוון מסלולים ברמות שונות בסימן אקסטרים. כל מתחם יאופיין באופן שונה ולרמת קושי וגיל שונים, הקהל יוכל לצפות במהלך המסלול ובהתקדמות והישגי המשתתפים. המסלולים יצוידו במגוון מתקנים. מתחם הבוגרים יכלול מסלול נינג’ה מאתגר מגובה 1.5 מ’, מתחם הילדים יכלול מסלול נינג’ה קיד לגילאי 5-10.

צילום: יח”צ

צוות ליהוק של תוכנית אתגרים חדשה בערוץ הילדים יגיע על מנת למצוא בני נוער מתאימים לתוכנית, אם אתם בגילאי 12-15, מוזמנים להגיע ולהפגין את יכולתכם ואולי להיות הנציג של לוד בתוכנית האקסטרים החדשה.

כמו כן, ביום ג’, 23.04 בשעה 20:00 תתקיים בשטח תחרות ענק עם מתחרי נינג’ה ישראל לעיני קהל הצופים. שיא החגיגה תצוין ביום שני בערב, 22.04, תתקיים הופעה של נועה קירל 20:00.  הכניסה לפעילות חופשית, במהלך שלושת ימי החגיגה במתחם יתקיימו הפעלות לילדים, מיצגים, יצירות ועוד.

צילום: יח”צ