Site icon מקומונט לוד

יתרונות מחשב נייד VS מחשב נייח

עד לפני זמן מה, פערי המחיר בין מחשבים ניידים לבין מחשבים נייחים היו גדולים מאוד. אבל כיום, ניתן להשיג מחשבים ניידים באיכות טובה למדי, במחירים נוחים באופן מפתיע. אך גם מעבר למחירים הנוחים, יש הרבה יתרונות נוספים לרכישת מחשב נייד כיום. הכירו מבחר יתרונות ברכישת מחשב נייד (לעומת מחשב נייח). 

המחשב אתכם בכל מקום 

היתרון הראשון הוא כמובן הניידות. זה לא באמת משנה אם תרכשו מחשב נייד hp i7 או שתעדיפו דגם דומה של דל או לנובו, לפטופ מלווה אתכם היכן שתצטרכו. אתם יכולים להשתמש בו בנוחות בחדר העבודה שלכם בבית, ממש כפי שאפשר להשתמש בו בבית קפה או באוניברסיטה. אפשר לשאת אותו ללא קושי לישיבת עבודה או לפגישה עם לקוח. באותה המידה, נוח לקחת אותו לנסיעה לחו”ל בין אם למטרת עסקים ובין אם זהו טיול. 

מחשב שלם, בלי התעסקות 

לעומת מחשבים נייחים, למחשבים הניידים יתרון שנובע מהמבנה שלהם. מחשב נייח צריך להרכיב ממגוון רחב של חלקים ורכיבים. מחשב נייד הוא מוצר מוגמר שיש בו הכל כולל הכל. לא צריך להוסיף מקלדת, לא חייבים להוסיף עכבר, אין צורך לרכוש כבלים, לא צריך צג חדש. לפטופ מגיע עם אפשרות להוסיף תוספות למי שזה נוח לו, אך לא חייבים. המחשב מגיע עם מצלמת רשת, רמקולים מובנים, כרטיסים למיניהם וכן הלאה. מבחינת המשתמש זה פשוט כמעט כמו להכניס את המפתח לסוויץ’ ולהתחיל לנהוג. 

קרדיט: pixabay

לא מתרגש מהפסקות חשמל 

זה נכון שצריך לזכור להטעין את הסוללה של המחשב הנייד, אבל יש לכך גם יתרון חשוב. אם השתמשתם פעם במחשב נייח ואיראה הפסקת חשמל או תקלת מתח, אתם יודעים כמה זה מרגיז. בשימוש בלפטופ, לעומת זאת, אין שום בעיה גם אם יש תקלה ברשת החשמל או אם אין בכלל חיבור קרוב לחשמל. כשיש לכם סוללה טעונה, אפשר לעבוד לאורך זמן בלי שום הפרעות בכלל. 

קל ונוח גם לשימוש ביתי מתמשך 

למען האמת, אנשים רבים מגלים כי אפילו כשצריך מחשב לשימוש בבית, המחשב הנייד מביא עימו עוד יתרונות. לדוגמא, מאוד נוח לעבוד איתו כשיושבים מול השולחן אך גם כשרובצים על הספה או אפילו במיטה. כמו כן, הוא תופס מעט מאוד מקום בבית. למי שמתגורר בדירה קטנה, זוהי תועלת עצומה. מאוד נוח שאפשר לקרב את המחשב אלינו ולהתאים אותו להרגלי העבודה הנוחים שלנו. וחוץ מזה, אפשר גם לחבר אותו למסכי טלוויזיה מוזלים (בעזרת כבל HDMI) ובעצם להפוך את המחשב ל”מוח החכם” של הטלוויזיה. 

בסיכומו של דבר, המבחר העצום של מחשבים ניידים מאפשר לכם להשיג מחשב חדש, בכל רמת מחיר כמעט. ועם כל כך הרבה יתרונות, אין פלא שכמות המחשבים הניידים נמצאת כל הזמן בעלייה.