Site icon מקומונט לוד

יתרונות עיצוב מטבח כפרי וכל מה שצריך לדעת על מטבחים כפריים

כיום, הרבה אנשים אוהבים את הסגנון הכפרי, עם הדגש על עץ וטבע, עם התחושה של חמימות ורוגע. אך לצערנו, ישנם גם הרבה אנשים שחושבים שאם הם מעוניינים במטבחים מודרניים, הם לא יכולים להתעניין גם במטבחים כפריים. אך זה פשוט לא נכון. קודם כל כי מותר להתעניין בכל מה שתרצו. ושנית, כי מטבח מודרני ומטבח כפרי הם לאו דווקא שני סגנונות הפוכים.

מטבחים כפריים, בניגוד למטבחים מודרניים- שמאופיינים בקווים ישרים ומשטחים נקיים,  מאופיינים בדרך כלל בקווים רכים יותר, צבעים רכים יותר, ופרחים איפה שאפשר וכדאי להכניס אותם. עם זאת, הסגנון המודרני מאופיין גם במציאת מקום לכל דבר וניצול כל מ”מ של שטח, ואת העקרונות האלה בהחלט אפשר ליישם גם במטבחים כפריים.

מטבחים כפריים הם בדרך כלל בצבעים שקטים יותר, כמו שמנת, ירוק בהיר, צבעי פסטל, ועוד. אך כמובן, כל עוד שאתם בוחרים בצבעים שקטים יחסית, תוכלו לבחור בכמעט כל צבע שתבחרו, מבלי להרוס את התחושה הכפרית. ייתכן שכדאי לכם לקחת מעצב פנים, במקום להשאיר לעצמכם ולחברת מטבחים את כל ההחלטות הקשות ואת כל מהלך התכנון. מעצב פנים יתייחס, בין השאר, לנושא של צבעים, אך הוא גם ידאג לפרטים הקטני בתכנון המטבח שלכם, ויוודא שאתם לא מפספסים שום דבר.

חשוב לא פחות מבחירת החומרים ומעצב פנים, הוא נושא ההשראה. לפני שאתם מעצבים את המבטח הכפרי שלכם, תחפשו בתים אחרים – באינטרנט, במגזינים, או בחיי יום יום שלכם, מטבחים כפריים אחרים. כשתראו אותם תקבלו השראה ורעיונות, והחשוב ביותר, שגם תוכלו לשוחח עם האנשים שבנו את המבטחים האלה, ולקבל מהם עצות ששוות זהב.

אז נסכם ונמליץ בעניין מטבחים ועניין דלתות פנים – לפני שאתם סוגרים עסק עם אף אחד, תזכרו שיש לכם זכויות: זכות לשאול שאלות, זכות לקבל תשובות, זכות להתעקש ולבקש להתייעץ עם גורם חיצוני, או אפילו להשוות מחירים. אל תוותרו על הזכויות שלכם.

מטבחים כפריים הם מטבחים יפים במיוחד – ויש לתכנן עם חשיבה פונקציונלית על הפרטים הגדולים והקטנים.