Site icon מקומונט לוד

כיצד יש לבחור שיפוצניק או קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?- לפני שתחליטו על שיפוץ חדר האמבטיה המעובש ועם הצנרת הרקובה או על הצבע הטרי לבית…

ואולם, שלב אחר בשיפוצים של חדרים אלו יהיה נטו עיצובי. החלטה על מראה וסגנון. ישנם אנשים שאוהבים שחדר האמבטיה שלהם תואם את העצוב המרכזי השולט בבית. כלומר: אם הבית כולו עוצב בסגנון קלאסי, כך יעוצב גם חדר האמבטיה בהתאם לפריסת קרמיקה, שילוב כיורים מתאימים ובחירת ברזים. לעומת זאת, אם הבית כולו הוא מודרני, הרי שהסלון והמטבח ישתלב באופן הדוק עם סגנון עיצובי זה.  אך כמובן שבכל מקרה של שיפוץ, אין לסטות מהיעוד הפונקציונלי וחשיבות הנוחות שלו. כל פריסה של חדר אמבטיה חייבת להילקח משתי נקודות מבט. מצד אחד נקודת העיצובית סגנונית וגם זו השימושית. תכנון חלל אפקטיבי שיהווה חלק אינטגרלי מסגנון החיים של בני המשפחה מבלי לפגוע בשימוש שייעשה בחדר זה על ידי בני הבית באופן שרגילים בו.

תמונה: יחצ

כפי שהזכרנו, לפני תחילת תכנון עבודות השיפוצים כדאי לא רק להתייעץ עם הקבלן שיפוצים או השיפוצניק באשר לפרויקט העבודה ולשלביו, אלא לוודא שעובד עם בעלי מקצוע שונים כמו מעצב פנים מיומן או אדריכל, על מנת שיוכל לסייע להתמודד עם התלבטות עיצובית. בחברתנו צוות גדול של קבלנים מוסמכים ובעלי מקצוע מכל התחומים – קבלני בנייה, שיפוצים, עבודות גמר וכן מעצבי פנים, אדריכלים ועוד. בעלי מקצוע מוסמכים ומיומנים בתחום עם המלצות רבות, שישמחו להעניק לכם שירות אדיב ומקצועי, ועם התוצאות המיטביות המדברות בעד עצמן.

 

המאמר בחסות חדשות bignews