Site icon מקומונט לוד

כיצד נבחר מתנה מסוג מארזי וויסקי

אם החלטתם לרכוש לאדם כלשהו שאתם מחפשים עבורו מתנה, מארז וויסקי מפנק, בהחלט כדאי שתדעו כיצד לבחור את המארז מתאים למכר או לקרוב משפחה. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של וויסקי בשוק וחשוב להכיר את הבולטים והפופולריים שבהם ואת אלה שכל אדם ישמח לקבל במתנה.

איזה סוגי וויסקי קיימים בשוק

וויסקי מהווה מתנה נהדרת עבור לא מעט אנשים שאוהבים משקאות אלכוהוליים משובחים, יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי לא כל וויסקי הוא אכן מספיק איכותי וטוב בכדי להעניק אותו במתנה במסגרת מארז ועל כן, חשוב להכיר את סוגי הוויסקי הידועים כאיכותיים ופופולאריים ביותר בשוק כיום:

ג’ק דניאלס – מדובר על וויסקי משובח מאוד אשר שייך לקטגוריית וויסקי טנסי, כלומר: בורבון אשר יוצר במדינת טנסי בארה”ב. הוויסקי עונה על כל ההגדרות הדרושות בכדי להיקרא בורבון אך במזקקה של ג’ק דניאלס מעדיפים להבדיל אותו מהקטגוריה הרחבה של הייחוד שלו והאיכות היוצאת דופן שלו אשר נובעת מהליכי ייצור מיוחדים. הוויסקי מיוצר משילוב של דגנים, תירס, שעורה ולתת בתהליך תסיסה מיוחד הקרוי: sour mash.

בלאק לייבל – עוד וויסקי פופולארי בשוק אשר היה הוויסקי פרימיום הראשון שהבטיח מינימום של 12 שנות ישון בחביות עץ אלון. לוויסקי המדובר יש ניחוח בולט של עשן כבול ימי שמאוזן על ידי מתיקות דגנית, פירות ומעט פרחים. הוא חלק ושמנוני והטעם שלו תואם את הריח. בוויסקי קיים איזון בין מרירות, מליחות ומתיקות.

עוד וויסקי שניתן למצוא כיום בשוק הוא: וויסקי שיבאס. מדובר על וויסקי נעים וחלק ועל אף שנות היישון הרבות שלו, הוא מצליח לשמור על חלקות ואלגנטיות. הוא מלא בארומות פירותיות ובנגיעות של דבש.

וויסקי נוסף הוא הרד לייבל מדובר על וויסקי מעורבב שמכיל וויסקים מ35 מזקקות שונות באיזון עדין שמבטיח תמיד את אותו הטעם המוכר והאהוב. הוויסקי הוא של המותג הסקוטי הנמכר ביותר בעולם.

קרדיט: pexels

התאמת הוויסקי לאדם שמקבל את המתנה

אם החלטתם ללכת על מארז וויסקי להעניק כמתנה לאדם אהוב ויקר, לבן משפחה, לחבר או לעובד שלכם, חשוב מאוד שתדייקו בבחירת הוויסקי במארז. יש לזכור כי לכל סוג של וויסקי יש מאפיינים משלו וטעם שונה ולא כל אדם מתחבר לכל טעם של וויסקי. חשוב ביותר לבדוק קודם כל לאיזה וויסקי מתחבר האדם שעתיד לקבל את המתנה, מה הוא אוהב ומה הטעם שלו. לאחר מכן ניתן לרכוש עבורו את הוויסקי המתאים ביותר בתוך המארז שאתם מעוניינים להעניק לו. כמובן שחשוב מאוד לשלב במארז דברים נוספים שיהפכו אותו ליוקרתי וייחודי יותר כגון: כוסות וויסקי איכותיות ומעוצבות, שוקולד איכותי שיתאים לוויסקי, פרלינים או כל דבר אחר שיכול להפוך את המארז לייחודי ומרשים.

מדוע מארז וויסקי בהתאמה אישית מהווה את המתנה המושלמת?

אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי רכישת מתנה לאדם כלשהו, אשר ידוע כי הוא חובב אלכוהול משובח, אין ספק כי מארז וויסקי בהתאמה אישית מהווה את המתנה המושלמת עבורו. ראשית כל, ידוע כי וויסקי מציע חווית אלכוהול טובה מאוד לכל אדם. הוא ידוע כמשקה מאוד יוקרתי והשילוב שלו בתוך מארז הופך את המארז כולו למתנה יוקרתית וייחודית. אם אתם מעוניינים שהמתנה שאתם מעניקים תותיר רושם אצל האדם שמקבל אותה, אין ספק כי מארז מעין זה מהווה את המתנה המושלמת.