Site icon מקומונט לוד

כיצד ניתן לעשות כסף מרכב ישן

אם אתם רוצים להיפטר מהרכב הישן או התקול שלכם, עדיין תוכלו למכור אותו למגרש גרוטאות, ולקבל עבורו כסף. לא משנה אם הרכב ניזוק בתאונה או סתם התבלה עם השנים, יש כמה דברים שתוכלו לעשות על מנת למקסם את הסכום שתקבלו.

גם אם הרכב שלכם לא נחשב לדגם הפופולרי ביותר, קרוב לוודאי שתוכלו למכור אותו לחברה העוסקת בקניית רכבים לפירוק, ומתמחה ברכישת רכבים משומשים עבור מסחר בחלקי חילוף.

קרדיט PIXABAY

מה צריך כדי למכור את הרכב?

  • את רישיון הרכב המקורי המאשר שאתם אכן בעלי הרכב
  • את רישיון הנהיגה שלכם
  • כישורי מחקר טובים, כמו גם כישורי משא ומתן

שלב 1: ליצור קשר עם מגרשי גרוטאות באזור שלכם

כדאי לחפש באינטרנט מגרשי גרוטאות וחברות שקונות רכבים ישנים. מצאו את כל העסקים הממוקמים בקרבת מקום המגורים שלכם, כדי שיהיה לכם קל להעביר לשם את הרכב, ללא אתגרים מיוחדים והוצאות ניכרות.

צרו קשר עם כל אחת מהחברות וספרו להם על הרכב שאתם מעוניינים למכור. מסרו את כל הפרטים של הרכב כמו:

  • המותג
  • הדגם
  • וסוג הנזק שנגרם לרכב

נציג החברה עשוי לשאול אתכם לא מעט שאלות על הרכב. נסו לענות על כל השאלות בצורה המדויקת ביותר, כדי שתוכלו לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר עבור מצב הרכב שלכם.

שלב 2: קבלו הצעות לקניית הרכב

אם החברה מגלה עניין ברכב שלכם, בוודאי תקבלו ממנה הצעה בטלפון. נסו להימנע מעשיית עסקים עם מגרשי גרוטאות שמתעקשים להכניס קודם את הרכב להערכה מקצועית. זה עשוי להוסיף עלויות ולהפחית את הרווח שלכם ממכירת הרכב.

שלב 3: ערכו השוואה

לאחר שפניתם למספר מגרשי גרוטאות, השוו את ההצעות שקיבלתם מכול חברה יחד עם מחיר העברת הרכב למגרש הגרוטאות, אם כבר לא ניתן לנהוג בו. אם תוכלו להגיע עם הרכב בנהיגה, זו לא תהיה בעיה גדולה עבורכם. אגב, יש חברות שמציעות להגיע לבית הלקוח ולגרור את הרכב למגרש, על חשבונן.

שלב 4: הכינו את הרכב

לפני שאתם מעבירים את המכונית למגרש הגרוטאות, הוציאו ממנה את כל החפצים האישיים או את האביזרים שהוספתם ואתם רוצים לשמור.

שלב 5: מסירת הרכב

זה השלב שבו אתם נוהגים ברכב, או דואגים להעבירו באמצעות גרר, כדי להביאו למגרש הגרוטאות בו בחרתם כדי למכור את הרכב הישן שלכם.

שלב 6: מכרו את הרכב

אפשרו לאנשי החברה לבדוק את הרכב שלכם. אם הרכב אכן כפי שתיארתם אותו, קרוב לוודאי שתקבלו את הסכום שהחברה הציעה לכם בטלפון. אם בזמן השיחה הטלפונית לא דיווחתם על הכול, זה הזמן להזכיר זאת, ולנסות לנהל משא ומתן על מחיר מכירה גבוה יותר. חתמו על המסמכים להעברת בעלות הרכב, וקבלו את התשלום, בדרך כלל במזומן.

שלב 7: בדקו את העברת הבעלות

לאחר כשבוע, מומלץ ליצור קשר עם משרד הרישוי כדי לוודא שהרכב אכן עבר לבעלותה של החברה. אל תאפשרו עיכוב בהעברת הבעלות, כדי שלא תהיו אחראיים לאירועים או לתקלות שעלולות להיות קשורות לרכב שהיה שלכם.