Site icon מקומונט לוד

כך עושים קידום בגוגל באופן מקצועי

יש אינספור מדדים להצלחה בעסקים, אך אין ספק שאחד המשמעותיים והבולטים ביותר, זה היקף המכירות – המטרה היא שהוא תמיד יגדל ויצמח. באופן טבעי, על מנת להשיג זאת, צריך להביא לכך שכמה שיותר אנשים ייחשפו למותג, המוצרים או השירותים של בית העסק המדובר.

על מנת להשיג זאת, הליכים שונים של קידום אתרים מאפשרים להגיע לקהלים הרחבים הללו. קיימות כמה וכמה דרכים לגיטימיות ומותאמות להגיע למטרות האלה, ועל מנת ליישם אותם – נדרש בעל מקצוע המתמקד באופן ספציפי בביצוע כל המשימות האלה, כולל שיווק ברשתות החברתיות המהווה היום חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום.

צילום:pixabay

השלבים הראשונים בהליכי קידום

כאשר מתחילים את הליך הקידום של האתר שלכם, חשוב מאוד לגבש באופן מדויק וממוקד ביותר את המטרות האובייקטיביות שלכם עבור הליך הקידום, גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. כאשר מדובר בטווח הקצר, פעמים רבות הקידום הממומן תופס תפקיד חשוב ומרכזי בנושא זה, ולכן יש להיות מוכנים להשקיע סכומים גדולים יחסית בהליך זה. עם זאת, קידום אתרים אורגני מהווה כיום את אחת הדרכים החשובות ביותר ליצור בסיס איתן לפעילות העסקית באינטרנט וגם מחוצה לו, כך שללא עבודה מחושבת ומאורגנת בתחום – קשה להגיע למטרות המוצבות בפני עבודת קידום אתרים מקובלת ומוכרת בתחום.

כיצד קידום אתרים מקדם את העסק שלכם?

במידה והעבודה בתחום נעשית באופן איכותי ומדויק, המטרה האובייקטיבית והמדידה ביותר היא תנועה באתר. עם זאת, גם התנועה לא תמיד מהווה ערבות לכך שתהיה לכם יותר עבודה ולקוחות רבים ומגוונים כפי שהייתם רוצים. על מנת להביא את הלקוחות הדרושים, יש לבדוק תמיד את נתוני ההמרה של האתר, כלומר כמה מהגולשים שמגיעים לאתר, גם הופכים ללקוחות קבועים או מתחילים שלכם. כך, באמצעות יצירת תנועה רחבה וגם מותאמת לסוג השירות והרמה שלו תוכלו להגיע למטרות האוניברסליות והחשובות ביותר של קידום אתרים.

כיצד עושים בניית אתרים באופן מעולה?

משימת בניית אתרים קשורה באופן ישיר ואדוק ביותר לכל נושא קידום אתרים באופן כללי. יתר על כן, אפילו שיווק ברשתות החברתיות דורש אתר, משום שללא דרך להעביר את התנועה מהעמודים ברשתות לפלטפורמות האישיות – התנועה מאבדת ממשמעותה, אפילו אם מנהלים תסריטי מכירה באמצעות המסנג’ר. לפיכך, בניית אתר איכותי חיונית למאמצי קידום האתרים. אתר איכותי מאופיין בעיצוב מודרני, עמידה בכל הדרישות הטכניות של גוגל, כולל גיבוש קבצי רובוטס ומפת אתר באופן שיראה למנוע החיפוש את מהות האתר והדרך שבה הוא עוזר לגולשים לקבל את מה שהם רוצים. מומלץ לבנות אתרים על בסיס פלטפורמות מוכרות ומתפתחות, משום שכך תוכלו להבטיח שכל שינויים בדרישות ובאלגוריתמים של גוגל יבואו לידי ביטוי בממשק, מבלי שתצטרכו ללמוד רמות תכנות חדשות, ומבחינה זו פלטפורמת וורדפרס היא מובילה בתחומה.

המאמר נכתב ע״י אורי מינץ   077-9971646