Site icon מקומונט לוד

כך תשדרגי את הסטייל שלך

לכל אישה חשוב המראה החיצוני שלה וכל אישה יודעת שהמראה שלה הוא מעבר למה שהיא בוחרת ללבוש. כל אחת שרוצה שיהיה לה לוק ייחודי, צריכה לייצור לעצמה סטייל ייחודי. את הסטייל המדובר ניתן ליצור באמצעות מגוון רחב של אלמנטים שונים. אם אתם תוהים כיצד ליצור לעצמך לוק ייחודי או כיצד לשדרג את הסטייל שלך ולגרום לאנשים לסובב אחריך ראש, כדאי מאוד שתקראי את הטיפים הבאים.

בחירת פריטי לבוש

אפשר להתחיל בדבר הבסיסי ביותר הלא הוא: יצירת מלתחת לבוש שמתאימה לך באופן מדויק. כדאי שתגדירי מלכתחילה מה את רוצה לשדר בלבוש שלך, מה נוח לך ומצד שני מה מחמיא לך. בהתאם לכל הפרמטרים הללו את יכולה לרכוש בגדים שונים ולעשות איתם שילובים ייחודיים שונים. כיום ניתן ללמוד לא מעט על סטיילינג בלבוש באמצעות רשת האינטרנט ואם את מרגישה שאת צריכה הכוונה יותר מדויקת, את תמיד יכולה לבחור בסטייליסטית שתעזור לך להגדיר את האופן שבו את רוצה להתלבש ואף תצא איתך לסיבוב קניות. מספיק פגישה אחת עם אשת המקצוע המדוברת בכדי לקבל כללים ברורים לגבי בחירת לבוש מתאים עבורך.

נעליים

אם בעבר הנעליים היו פריט הנעלה הכרחי שהיו משתמשים בו רק כדי שיהיה נוח ללכת או לבצע כל פעולה אחרת, הרי שכיום המגוון הרחב בתחום ההנעלה יכול לסייע לך לשדרג כל לוק באשר הוא. את הנעליים כיום ניתן למצוא במגוון רחב של דגמים, צבעים, דוגמאות. חשוב שתדעי שגם אם הלוק שלך מאוד בנאלי ופושר, בחירת נעליים מיוחדות, בצבע נועז או בדוגמא מיוחדת, יכולה להקפיץ ולשדרג לך לחלוטין את הלוק ולהפוך אותו למשהו אחר לגמרי מכפי שהוא נראה בלעדיהן.

צילום: unsplash

אקססוריז

אין כמו אקססוריז. הדבר שיכול לשדרג לך את הסטייל בצורה המשמעותית ביותר הוא לשלב אקססוריז בכל לוק באשר הוא. בין אם מדובר על תיקים מיוחדים, צעיפים צבעוניים ויפים, תכשיטים מסוגים שונים, סיכות לשיער, סרט, קשתות, גומיות מיוחדות ועוד. כל אלה יכולים לשדרג לך את הסטייל. כמובן שחשוב ביותר שתבחרי את האקססוריז שלך בקפידה, בחרי את מה שהכי יתאים ללוקים שלך, את הצבעים שהכי מחמיאים לכם, את סוגי התיקים שמתאימים למבנה הגוף שלך, לבגדים שלך, לסוג העבודה שאת עובדת בה ועוד.

תכשיטים

על אף שתכשיטים מהווים חלק מהאקססוריז, אין ספק שמגיע להם התייחסות ספציפית שכן, הם מהווים חלק מהותי ודומיננטי ביותר בכל לוק של אישה. תכשיטים לאישה מגיעים כיום במגוון רחב של דוגמאות, סגנונות וכמובן סוגים. ההיצע הגדול יכול לאפשר לכל אישה למצוא את התכשיטים המדויקים ביותר בהתאם לסגנון הייחודי שלה. היא יכולה להתאים עגילים לכל לוק, צמידים מיוחדים, שרשראות וטבעות. כמובן שאפשר לשלב תכשיטים שונים בלוקים שונים, אך מה שחשוב לדעת הוא שהם בהחלט יכולים לשדרג לחלוטין כל לוק, בין אם מדובר על לוק יומיומי לעבודה או ללימודים ובין אם מדובר על לוק לאירוע.