Site icon מקומונט לוד

ככה תעצבו נכון את הבית- בואו ללמוד איך לעצב את הבית בצורה נכונה ומוצלחת יותר


עברתם דירה, אתם עושים שיפוץ, או שאולי פשוט בא לכם לשדרג את עיצוב הבית? בכל מקרה, כדאי שתדעו שעיצוב הבית זה לא עניין של מה בכך. כדי שהבית ייראה מעוצב בסטייל – יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון, כמו תאורה, קירות, תמונות, וילונות, ריהוט, אקססוריז ופריטים מעוצבים לבית, ועוד. הבעיה, שזה יכול לעלות לא מעט כסף, וקל מאוד להתפזר עם ההוצאות על עיצוב הבית, וכך לחרוג מהתקציב שלכם על כך. ולכן, החלטנו לכתוב עבורכם את המאמר הנוכחי – בו נלמד איך לעצב את הבית בסטייל, תוך מינימום השקעה של זמן, מאמץ או כסף.

3 טיפים לעיצוב הבית במינימום מאמץ והשקעה

מעוניינים להכניס לבית שלכם אווירה יותר ביתית, חמימה ונעימה? אם ככה, עיצוב הבית זה בדיוק מה שאתם צריכים. השאלה – איך עושים זאת בצורה נכונה ומוצלחת, ורצוי תוך השקעה כספית מינימלית? על שאלה זו ננסה לענות כעת, באמצעות 3 הטיפים היעילים הבאים:

  1. תצבעו את קירות הבית בצבעים נעימים

דרך מעולה לשדרג את עיצוב הבית, מבלי לשלם הון תועפות, היא לצבוע את קירות הבית בצבע עדין ונעים. ודרך מעניינת וחסכונית עוד יותר – היא לצבוע רק קיר אחד בכל אחד מחדרי הבית, במקום לצבוע את כל הקירות. זה גם יוצר מראה מעוצב, מקורי ומעניין, וגם עוזר לכם לחסוך בהוצאות על הצבע לקירות. ובכל מקרה, הקפידו לבחור בצבעים בהירים, עדינים ונעימים לעין, על מנת שיהיה נעים יותר לשהות בחללי הבית.

  1. תיתלו תמונות שאתם אוהבים

קיר ערום – כלומר ריק מריהוט, מכשירי חשמל, תמונות או פוסטרים – יכול להרגיש בודד, משעמם או עצוב מדי. אז כדי להימנע מזה, כדאי לתלות תמונות ממוסגרות על הקירות בבית שלכם, שמרגישים ריקים (כלומר, הקירות שלא מוצמדים אליהם ארונות, טלוויזיה, או חפצים, מכשירים ורהיטים אחרים). כך הקירות לא יהיו יותר ערומים ומשעממים, ותוכלו גם לגרום לבית שלכם להיראות מעוצב ומעניין יותר – במינימום השקעה של זמן ומאמץ. ולא פחות חשוב – תליית התמונות מאפשרת לכם להביא את עצמכם לידי ביטוי, באמצעות בחירה בתמונות שמייצגות דברים שאתם אוהבים, ומתחברים אליהם.

תמונה: canva
  1. אל תוותרו על וילונות מעוצבים

עוד דרך מעולה לשדרוג עיצוב הבית, תוך השקעה מינימלית מצדכם, היא לבחור ולתלות וילונות מעוצבים. מדובר בהשקעה כספית חד פעמית, שלא חייבת להיות גבוה, ויכולה להתאים לכל תקציב. וזאת דרך מעולה כדי להכניס לבית אווירה חמימה ונעימה יותר, וכדי לגרום לשוהים בבית להרגיש תחושה של ביתיות.
הווילונות לבית מגיעים כיום במגוון עצום של צבעים, בדים, צורות וסגנונות. ולכן, על מנת למצוא את הווילונות שהכי מתאימים לעיצוב הבית שלכם – כדאי להיעזר בגורמי מקצוע. ורצוי לפנות רק לחברה מומלצת בתחום, כמו חברת וילונות אקספרס.