Site icon מקומונט לוד

כל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים מערכת אבטחה

קרדיט - Freepik

לאחר שכיום לא ניתן למצוא כמעט בתי עסק ומבנים ציבוריים שאינם משתמשים במערכת אבטחה כזו או אחרת, ולרוב כזו מקיפה במיוחד, הגיע תורם של מערכות אבטחה ביתיות לכל דורש. לקוחות פרטיים שבעבר לעיתים נמנעו או ויתרו על הרעיון או השתמשו במערכות מיושנות ופשוטות, כיום אינם מוותרים לעצמם ודורשים מערכת הגנה מלאה ומירבית, הכוללת כמובן מערכת מצלמות אבטחה. האם זו הפעם הראשונה בה אתם מתעניינים לגבי מערכת כזו? אולי המערכת הקודמת שלכם נרכשה לפני שנים רבות? יש מצב שאתם צריכים לדעת כמה דברים חשובים רגע לפני שאתם פונים להזמין מערכת מצלמות אבטחה ולשלם עליה מחיר לא קטן. עצור לרגע, יש לכם עבודת שטח קטנה לבצע טרם הרכישה הסופית.

בחירת מערכת מתאימה

לפני שאתם מזמינים מערכת כזו או אחרת חשוב לשאול את עצמכם האם המערכת הזו עונה על הצרכים של השטח שלי ואולי ישנה מערכת טובה ומדויקת יותר עבור נתוני השטח או עבור מטרת האבטחה שאני מתקין. קיימים בשוק המון דגמים של מצלמות אבטחה ומערכות אבטחה שונות, ולכל אחת יש את היתרונות, החסרונות, נקודות החוזר ונקודות החולשה, והיכולות הספציפיות שלה. כך למשל תוכלו לרכוש מערכת מצלמות משולבת באזעקה או בלעדיה, מערכת גלויה או נסתרת או מערכת משולבת במצלמות גלויות ונסתרות, תוכלו לבחור מערכת שמתחברת לטלפון שלכם או למסך בבית, ויש עוד המון אפשרויות מבחינת רזולוציית המסך והצילום ועוד. לפי מה מחליטים? כדאי מאד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום, זה תלוי בגודל המרחב בחצר ובבית, במיקום המצלמות ובמרחק בין נקודות המיקום לשטח. אגב, זו הסיבה שמומלץ להזמין מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה על ידי החברה כדי לוודא שאכן הכל יהיה מתואם לתנאי השטח.

ארגון החצר והבית בהתאם למצלמות

לכאורה, כך אתם וודאי סבורים, מצלמות האבטחה צריכות להתאים לשטח שלכם, ולכן אתם תרצו לרכוש מצלמות שמותאמות לפינות הבית ולנתוני השטח שלכם. למרות זאת, חשוב שתדעו שפעמים רבות מומלץ לבצע אי אלו שינויים קטנים במרחב החצר והבית שלכם כדי למקסם את התועלת שבמצלמות הללו. אם הבית שלכם מורכב מקווים חלקים ונקיים והחצר חשופה מאד, לפעמים יהיה מומלץ להוסיף אי אלו גומחות קטנות או זויות שונות כדי להטמיע את המצלמות באופן שלא יבלוט, ויש עוד אפשרויות כאלו. גם כאן, ההמלצה היא להתייעץ עם איש מקצוע. מחפשים חברת מצלמות אבטחה בירושלים שתדע לעשות את זה? דברו איתנו.